5 Kasım 2018 Pazartesi

Makrome Duvar Dekorunun Mekanlarda Ki Kullanımı


Makrome duvar dekorları sıkça karşılaşmaya başladığımız bohem tarzın bir simgesi.Son zamanlarda dekorasyonda ön plana çıkmaya başlayan makrome duvar süsleri bir çok kişi tarafıondan da benimsendi.Hatta instagramda bu tarz dekoratif  makrome duvar süsü yapan satış sayfalarının sayıları gün geçtikçe artmakta.Bu moda öyle bir akım haline gelmeye başladı ki tedarikçilerde çeşitli boylarda ve renklerde makrome ipi ürün skalalarına ekledi.



Makroma duvar dekorları istenilen boylarda yapılabilmekte.İster evin bir duvarını boydan boya kaplayın isterseniz ufak bir detay olarak evinizde makrome duvar dekorunu bulundurun.


Makrome duvar dekorları günümüzde dekorasyon modası haline gelse de makrome işi bizlere çok uzakta değil. Bir çoğumuz okul dönemlerimizde el işi derslerinde makrome işini mutlaka yapmışızdır.


Makrome duvar dekorları bohem dekorasyon tarzının bir parçası olsa da iskandinav tarzda döşenmiş bir evde de rahatlıkla sırıtmadan kullanılabilir.










8 yorum:

  1. hepsi çok güzel.. öğrencilik yıllarımda öğrendiğim Makromenin yeniden moda olmasına çok mutlu oldum...

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz dekoratif süslemeler son dönemde çok popüler. Ayrıca organizasyonlarda fotoğraf çekimlerinde de oldukça sık görüyorum 😇 Sizin seçimlerinize de ayrıca bayıldım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle oganizasyondaki duruşunu ayrı bir seviyorum ben :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. klasik-sade dekorlar,çok beğendim..elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  4. This kind of decor on the walls is so pretty. I love these boho vibes!

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil