21 Mayıs 2017 Pazar

2017 Yaz Dekorasyonu


Son zamanlarda en büyük merakım ev eşyaları.Nasıl olmasın ki günün çoğunu evimde geçiriyorum.Üstelik hayatımızda instagram denilen bir gerçek var.Bizde bu sayede tüketim çılgınlığına kapılıp gidiyoruz.
Konumuz 2017 yaz dekorasyon modası.Bu yaz belli ki çok geç gelecek.Çünkü hala tam anlamıyla havalar ısınmış değil.İtiraf edelim ki yazı çok özledik.Bu da cıvıl cıvıl renklerin barındığı bize yazı anımsatan her objenin dikkatimizi çekmesine sebep oldu.
2017 yazının dekorasyon modası Tropikal desenler..
Dekorasyonda Tropikal esintileri evimizde nasıl sağlayabiliriz ? 
Odanızda tropikal bire dekor oluşturmak isterseniz yararlanmanız gereken renkler sarı,çimen yeşili,fuşya ...
Dekorasyona başlarken işe öncelikle kırlentlerden başlayın! Kırlent desenleri bir odanın istediğiniz tarza bürünmesini sağlayacak en önemli unsur.
Ardından odanızdaki örtüleri değiştirin.Ben salonumdaki orta sehpama runner sererek kırlentlerim ile uyumlu bir hava yakalamak istedim.Sizde bu şekilde yapabilirsiniz.
Tropikal desenler de objeler kullanın.Bu objeler ananas,yaprak,hasır,flamingo,kaktüs detaylı olabilir...
Çok masraf yapmadan ufak dokunuşlarla evinizin havasını değiştirmeniz mümkün.
Tropikal Desenli kırlent ve runner: BC Home
Ortadaki sarı renkli kırlent https://www.instagram.com/ss_tasarm/
Yaprak Supla & Ananas objeleri https://hobimarketim.com/
Sunum tabağı ve kahve yanı su bardağı : Porland


10 Mayıs 2017 Çarşamba

Sebzeli Omlet Tarifi


Yumurtanın her çeşidini sevenlerdenim sanırım.Geçtiğimiz günlerde internette denk gelince bir de sebzelisini deneyim dedim oldukça da sevdim :) 

Malzemeler
Kırmızı biber
Mantar
Soğan
Kaşar peyniri
Yumurta
Sıvı Yağ

Miktarlarını özellikle yazmadım.Tamamen göz kararı yapabilirsiniz.
Soğanı ve biberi yağda kavurdum.Küçük  küçük doğradığım mantarları da aynı şekilde kavurdum.Yumurtaları çırptım ve kavurduğum sebzelerin içerisine attım.Biraz piştikten sonra yumurtayı ters düz edip üzerine kaşar peyniri attım.
Pratik tarifler tam benlik :)
Afıyet olsun..


5 Mayıs 2017 Cuma

2017 Ev Dekorasyon Modası Neler ?


Zaman değiştikçe biz bayanların evine düşkünlüğü de artmakta.Kozmetik ve giyimin  yanında ev dekorasyonu için de belli bir bütçe ayırmaya başladık.Kısaca tüketim çılgınlığımıza bir kategori daha eklemiş olduk.Ev Dekorasyonu! .,Giyim ve kozmetik modasını takip ederken kendimizi dekorasyon modasını da takip eder halde bulduk! Peki bu yılın dekorasyon modası nedir ?  Gelin hep birlikte göz atalım.

1 Mayıs 2017 Pazartesi

Klima, Soğutma Uzmanından Alınır

Sıcak havalarda klima ile serinlemek gibisi yok, değil mi? Geçtiğimiz sene vantilatör ile bu işin olmadığını gördüm, bu sene hazırlıklıyım: 2017 yazına bir klima ile gireceğim. Alacağım modele karar vermek için sayısız inceleme okudum, sonu gelmeyen karşılaştırmalar yaptım. Siz de aynı zahmeti çekmeyin diye, araştırmamın sonucunu paylaşıyorum. Dikkat ettiyseniz “marka” değil, “model” dedim zira markaya zaten karar verdim: Uğur Soğutma. Klimanın soğutma uzmanından alınması gerektiğini düşünüyorum, soğutma uzmanı deyince akla ilk gelen isimde, Uğur Soğutma oluyor.


Klima satın alırken ilk dikkat etmeniz gereken şey, enerji tasarrufu. Hemen her klima, A++ enerji sınıfına ait olduğunu iddia ediyor. Aynı şekilde, çoğu klimada “inverter” özelliğini görmeniz mümkün oluyor. Ancak her nedense, bu iki özellik genellikle bir arada yer almıyor! Gerçekten de, hem A++ enerji sınıfına ait ve hem de inverter teknolojisini kullanan klima modelleri bir hayli ender. Uğur Soğutma’nın UIS 18 klima modeli, bu nedenle takdiri hak ediyor. Her iki teknolojiyi de birlikte kullanan UIS 18, maksimum seviyede enerji tasarrufu gerçekleştiriyor ve elektrik faturasından endişe etmeden istediğiniz kadar kullanma imkânı sunuyor.



UIS 18’in tek avantajı bu değil elbette. Bekleme modundayken sadece 1W elektrik tüketiyor. Bu da %80’e varan bir enerji tasarrufu yapmasını sağlıyor. Klimanın akıllı soğuk hava üflememe özelliği var, yani açar açmaz soğuk hava üflemeye başlamıyor. Ortam sıcaklığını, yavaş ve doğal bir şekilde istenilen dereceye getiriyor. Ancak bunun çok uzun sürdüğünü de düşünmeyin:  Turbo modu sayesinde, çok kısa bir süre içinde serinlemeniz mümkün oluyor. Otomatik sorun tespit ve koruma sistemleri sayesinde de klimayı güvenle kullanabiliyor, yetkili servisle mümkün olduğunca az muhatap oluyorsunuz!
Ben 19.000 BTU olan modelini sipariş etmeye karar verdim, ancak daha düşük BTU’lu modelleri de bulunuyor. En doğrusu bir keşif yaptırmanız ve size en uygun modeli tespit ettirmeniz olacaktır. Daha sonra, https://satis.ugur.com.tr/ adresinden 12 taksitle bu mükemmel klimayı satın alabilirsiniz.




Bir boomads advertorial içeriğidir.

23 Nisan 2017 Pazar

Sarah Jio I Kelebek Adası


Sarah Jio'nun Kelebek adasını çıkar çıkmaz okumuştum.Hatta kitabın çıkış haberini vermiştim sizlere.Fakat Kelebek Adası'nın yorumunu girmek şimdiye nasip oldu.Yorumlamadan da rafa kaldırmak istemedim.
Sarah Jio' nun her kitabında kendini yenileyen tekrara düşmeyen bir yazar olduğunu düşünüyorum.Kelebek adası kurgu bir kitap.Gerçeklikle pek örtüşmüyor.Ve ben bu kitap ile anladım ki bu şekilde kurgu kitaplar hiç bana hitap etmiyor.
Sarah Jio'nun kitaplarında bir büyü var.Kitabın konusu sizi sarmasa da merakla okuyorsunuz ve kitabın sonuna nasıl geldiğinizi anlayamıyorsunuz.Konu alıp götürüyor sizi.Bu kitapta aldı götürdü beni.Konusunu saçma bula bula hemde.
Kelebek adası bana kalırsa Sarah Jio'nun en kötü kitabı..Ama yine de Sarah Jio 'yu seviyorsanız bu kitabını da es geçmeyin derim...


31 Mart 2017 Cuma

Salon İçin Fon Perde Önerisi


Uzun bir aradan sonra buraya hemen bir kaç post bırakıp yine kaçıcam :) Blogu nasıl özlüyorum bir bilseniz.https://www.instagram.com/organizesurprizler/ kokulutaş işine başladığımdan beri hiçbir şeye vakit bulamaz oldum.Tüm ilgim odağım işe yönelmiş durumda.Ondan kalan zamanlarda da evime ancak vakit bulabiliyorum.Anlayacağınız hayat tam bir koşuşturmaca içinde geçiyor.. Diyorum ve hemen fon perde önerime geçiyorum.
Geçtiğimiz günlerde pazarda ki perde satan bir tezgahtan damask desenli kumaş aldım.Eminim bir çok pazarda bu tarz satıcılar vardır.Bu tezgahlarda  oldukça uygun fiyatlı perdelik tüller,kumaşlar bulabilirsiniz.Genelde mağazalarda elde kalan kumaşları satarlar.Bende şans eseri böyle bir tezgaha denk geldim ve hemen fonluk perde kumaşı aldım.
Burada en merak edilen kaç metre aldığım olucak sanırım :) Perdenin uzunluğu 5 metreydi.Ama ne yazıkki genişliği hatırlayamıyorum.5 metre kumaş 90 tlye denk geldi.Perdeciye fon olacak şekilde dikmesini söyledim.Zaten daha fazlasını da anlamam öyle tarif edeyim :) 25 tl 'ye dikerim dedi.Hiç pazarlıkla filan uğraşmadım çünkü işimden sonra el emeğinin ne kadar değerli olduğunu öğrendim.
115 tl'ye denk geldi fon perdelerim.İnternetteki araştırmalarımda fon perdeleri 2 kanat şeklinde almaya kalktığımda 180 tl 'ye denk geldiğini görmüştüm.Bu alışverişim oldukça karlı oldu yani :)


Sizde fon perde istiyorsanız diktirmeyi düşünebilirsiniz.Umarım bu yazım yardımcı olur :)


Kivili Jöleli Tatlı


Bu tatlının bir adı var mıdır bilmem.Başlığı da atmakta epey zorlandım.En iyisi siz bulun bu tatlının adını.Yada bilen yazsın :)
Oldukça pratik bir tatlı tarifim var hemen not alın :)


Malzemeler
Damla sakızlı muhallebi
3.5 su bardağı süt (Muhallebi için )
1,5 kivi
1 paket elmalı&kivili jöle
2 su bardağı su ( Jöle için)
1 Paket burçak bisküvi

Malzemeleri görünce eminim tatlının yapımını da anlamış oldunuz ama hemen kısaca anlatayım ben.
Damla sakızlı muhallebiyi 3.5 su bardağı süt ile pişiriyorsunuz.Borcama bir kat burçak bisküvi sıralayıp üzerine sıcak muhallebiyi döküyorsunuz.Onun üzerine bir kat daha burçak ve tekrar muhallebi..Bu sırada 2 su bardağı kaynamış suya toz jöleyi boşaltıp biraz soğumasını bekliyoruz.O soğurken kivilerimizi kesiyoruz.Soğuyan jöleyi tatlımızın üzerine döküyoruz.Biraz soğuk olmasının nedeni içerisine meyve koyacağımız için meyveyi çürütmemesi.Jölemizin içine kestiğimiz kivilerimizi dizip buzdolabına atıyoruz.Soğuk bir şekilde servis ediyoruz.
Afiyet olsun...


Bunlarda İlginizi Çekebilir