4 Kasım 2018 Pazar

Her Şey Seninle Güzel Filmi Ne Zaman Vizyonda



Kış geldiğine göre vizyona birbirinden güzel filmler girebilir. Çekimlerine iki yıl önce başlanan  başrollerinde Burcu Biricik ve Mert Fırat'ın oynadığı Her Şey Seninle Güzel filmini merakla bekliyordum.Film çekimlerinde arkadaşım figuran olarak oynamıştı.Filmin çekildiğini ilk ondan öğrenmiştim.Süre uzayınca herhalde filmi oynatmayacaklar diye düşünmeye başlamıştım ki 15 Kasım'da vizyonda olduğunu öğrendim.Bu tarz filmleri çerezlik diye tabir ediyorum :) Eğlencesine arkadaşlar ile gidilebilecek filmlerden biri.Gişede çok büyük başarılara ulaşır mı ? Emin değilim ama yine de izlenebilir.


Filmin konusu
Deniz başarılı bir kariyere sahip olan genç bir kadındır. Eski sevgilisi Emre ile yollarını ayırsa da genç adam Deniz için her zaman hayatının aşkı olarak kalır. Deniz, bir türlü unutmayı başaramadığı Emre’yi gerçekten kaybedeceğini anlayınca soluğu İzmir’de alır. Fakat Deniz’i büyük bir sürpriz beklemektedir. Karşısında oldukça güçlü bir rakibi olduğunu öğrenen Deniz, Bulut’tan yardım istemek zorunda kalır. Yönetmen koltuğunda Cem Karcı'nın oturduğu romantik türündeki "Her Şey Seninle Güzel"in oyuncu kadrosunda Burcu Biricik, Mert Fırat, Hazar Ergüçlü ve İlker Aksum gibi isimler yer alıyor.

2 yorum: