24 Ekim 2018 Çarşamba

Gliss Million Gloss Şampuan



Gliss Million Gloss Şampuan 'dan üçüncü şişeyi de kullanmışken ve fotoğrafta görmüş olduğunuz son şişeyi artık tamamen bitiremeyeceğimi anlamışken bir yorum yazısı gelmeliydi.

Gliss million gloss parlaklığını yitirmiş mat saçlar için üretilmiş.Bu şampuan uzun süreli ve göz kamaştırıcı parlaklık vaad ediyor.İçerisinde bulunan sıvılaştırılmış keratin ile saç yapısının telinde ve yüzeyindeki zarar görmüş kısımları derinlemesine onararak saçları yeniden yapılandırıp ,saçı kalitesini arttırdığını ileri sürüyor.

Gliss million gloss'u ilk aldığımda çok sevmiştim.Suları kireçli bir bölgede yaşadığım için saçlarım kireçli su yüzünden kazık gibi oluyordu. Krem kullansam, onlarda saçlarımı aşırı yağlandırıyor ve havasını öldürüyordu.Tam da bu dönemde Gliss şampuanı denedim.Saçlarıma oldukça iyi gelmişti.Saçlarım hem havalı hemde canlı bir görünüme sahip oluyordu.İyi gelmişti diyorum çünkü ilk iki şişeyi bitirip üçüncü şişeye geldiğimde saçlarım da inanılmaz bir ağırlık oluşmaya başladı.Hem eskisi gibi parlak ve canlı görünmüyor hem de sanki yıkama esnasında şampuan saç diplerime temas etmiyormuş hissi veriyordu.
Gliss million gloss beni bir süre memnun etse de uzun süreli kullanımdan ne yazık ki pek memnun kalmadım.

1 yorum:

  1. Bu yazı için teşekkür ederim harika paylaşım yapmışsınız sıkılmadan okudum. Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
    Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
    Hz Adem Cenneten Neden Kovuldu

    Tek nefeste Okunan Kitaplar

    Karşılıklı Blog destekleri


    YanıtlaSil