23 Ekim 2018 Salı

Birbirinden Güzel Banyo Lavabo Modelleri


Kusursuz ev dekorasyonu denilince aklıma evde kullanılan materyallerin her bir detayının ince ince düşünülüp tasarlanması gelir .Bana göre evdeki her bir detay önemlidir ve üzerinde durulması gerekir.Tabi ki evimize ayıracağımız bütçe de bu detaylar konusunda en önemli belirleyici unsur oluyor.
Sıradan banyo lavabo görsellerinden sıkılmadınız mı ? Ben çok sıkıldım.Sizleri bu yazımda alışılmışın dışına çıkarıp sizi etkileyeceğini düşündüğüm ve de en önemlisi birbirinden güzel banyo lavabolarını göstermek istiyorum.Evini yeni baştan dekore edeceklere de güzel bir fikir olacağını umuyorum.



Bu yıl çini detaylara karşı oldukça bir ilgim var.Tabak,çanak,çarşaf her yerde çini detayları görmek bana inanılmaz otantik geliyor.Size sunacağım görseller içinden benim favorim kesinlikle üst görseldeki çini lavabo modeli.


Kahve tonları ile tasarlanan lavabo gold batarya ile birleşince oldukça klasik ve şık bir görüntü ortaya çıkmış.Klasik ve şık tercihler peşindeyseniz bu iki lavabo modeli kesinlikle size göre.


Banyodaki fayanslar ile uyumunu pek sevemesem de başlı başına bakıldığında bu çini desenli lavabo da favorilerim arasına girebilir.


Vintage detayları seviyorsanız gül desenlerinin yer aldığı bu lavabo modelini de sevebilirsiniz.




3 yorum:

  1. Her biri çok güzel, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. selammm,
    bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  3. El yıkamaya kıyamaz insan.Hepsi çok şık.

    YanıtlaSil