22 Ekim 2018 Pazartesi

Farmasi Sarımsaklı Şampuan



Farmasi Sarımsaklı Şampuan
Yaz döneminde sürekli şehir değişikliği yaptığım için saçlarım artık bulunduğum yerin havasına adapte olmakta zorlanıyordu..Gliss , Pantene,Elidor ve hatta Head&Shoulders hiçbiri saçıma iyi gelmiyordu..Gliss million gloss şampuan bir dönem iyi gelse de sık kullanım sonrası saçlarımda aşırı yağlanma ve ağırlık yapmaya başlamıştı.Pantene sanki saçımı temizlemiyor gibiydi.Head&shoulders kepeğime çözüm bulsa da o da tam anlamıyla saçıma iyi gelmiyordu.

Güzel bir şampuan arayışı içine girmiştim ki Farmasi'ye üye olduğumda bir paketin içerisinde farmasi sarımsaklı şampuanda geldi.Arkadaşlarımdan çok duyuyordum ama deneme fırsatım olmamıştı.Bu tanıtım paketi ile gelen 225 ml olan ufak boyunu bitirdim..İlk şişeyi bitirip hemen tekrar fotoğrafta gördüğünüz şişelerin siparişini verdim.İkinci ufak şişem bitmek üzere iken gözlemlerimi sizinle rahatlıkla paylaşabilirim.Saçlarımı yumuşacık yaptı.Hatta saçlarım kirlendiği zaman bile ağırlık oluşturmadı ama dökülme gibi şikayetleriniz varsa o konuda bir çözüm bulduğunu söyleyemem saçlarım hala dökülmeye devam ediyor.Farmasi sarımsaklı şampuandan memnun kalıp arkadaşlarıma da önerdim ve ilk soruları saçta koku yapıyor mu oldu ? Sizlerin de böyle bir tereddütü olabilir. Bu yüzden gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki herhangi bir kokusu yok.

Ürünlerinde alkol ve paraben kullanmıyorlar ,helal sertifikaları mevcut en cezbedici kısım ise hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar .Son olarak şu son günlerde en çok ihtiyacımız olan şey yerli üretim ! Farmasi de yerli üretimin bir parçası.

Farmasi'ye üyelik için herhangi bir ücret ödemenize gerek yok.Her ay üyeliğinizi aktif tutmak gibi bir zorunluluğunuz yok ..Eğer sizde Farmasi'ye üye olmak ve ürünlerinden geliş fiyatı üzerinden yararlanmak isterseniz aşağıdaki linkten kolay şekilde üye olabilirsiniz


3 yorum:

  1. Great product 😍
    Have a lovely week, dear.
    Xoxo

    YanıtlaSil
  2. Farmasi son zamanlarda gerek kozmetik gerek bakım ürünleri ile kendini çok aştı :) bu arada,
    bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  3. Ben farmasinin bir kaç ürününü kullandım ama pek memnun kalmadım açıkçası. Şampuanı su gibiydi özellikle. Sen ne güzel memnun kalmışsın. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil