21 Kasım 2017 Salı

Kaktüs Objeleri Nerelerden Alınır


Kaktüs tutkunları buraya.Sizler için kaktüs detaylarının yer aldığı objeleri araştırdım.Ne nereden alınır ? Hangi objeyi hangi siteden yada mağazadan temin edebilirsiniz?Hepsi bu yazımda..


Kaktüs bu kışın dekorasyon modası.Bunu daha önceki yazımda kaleme almıştım.Son zamanlarda kaktüse olan ilgi artınca evinin dekorasyonunda bu objelere yer vermek isteyenler ufak bir arayışa girdi.Bende bu arayışta sizlere yardımcı olabilmek için  en popüler kaktüs detaylı dekoratif objeleri araştırıp bu yazımda kaleme aldım.
ikea kaktüs

Öncelikle İkea kaktüs biblolar.70 tl gibi bir satış fiyatına sahip.İkea mağazalarından yada ikea'nın satış sitesinden temin edebilirsiniz.

Paşabahçe kaktüs
Paşabahçe kaktüs saksı Paşabahçe'nin yaz dekorasyonu için çıkardığı bir üründü ve yaz bitiminden sonra uzun bir süre stoklarında bulundurmamışlardı.Kaktüs bu kadar popüler olunca Paşabahçe kaktüs saksıyı yaz koleksiyonundan kış koleksiyonuna  taşımaya karar vermiş olacak ki şimdilerde tekrar satışa sunuldu.22 TL satış fiyatına sahip.

misya home
Şimdilerde birçok satış sayfasında çeşitli kaktüs desenlerinin yer aldığı kırlentlere denk gelmeniz mümkün.Fakat sonbahar başlangıcında kaktüs detaylı kırlent yalnızca misya home 'da mevcuttu.O da geçtiğimiz sezonlarda çıkardığı bir üründü.Şimdilerde birçok yerde kaktüs detaylı kırlentlere rastlayabilirsiniz.Misya home kırlent 17 TL..

woohoobox
Kaktüs led gece lambası 'da instagramda çok sık karşılaştığımız bir detay.Woohoobox 40 Tl..

Herdekora 

Kaktüs mum Herdekora 8 TL

https://www.instagram.com/organizesurprizler/
Dik durabilen kaktüs obje instagram organizesürprizler 5 TL 

İnstagramda sık sık karşılaştığımız kaktüs objeleri nereden alabilirsiniz.Tek tek kaleme aldım..Kaktüs meraklılarının oldukça işine yarayacağını düşündüğüm bir derleme oldu... Umarım sizlere kaynaklık edebilir bu yazım...










12 yorum:

  1. kaktüs gece lambasını merak ediyordum iyi oldu öğrenmiş oldum nereden bulacağımı :-))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika görünüyor ama ben canlılarını seviyorum. Bebeklerim benim diye seviyorum 😄 köklü bitkiler her zaman iyidir, keske erkeklerde bunu anlasa. Kopmuş bitkileri çicek diye burnumuza sokuyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde eşim kaktüs hediye etmişti bana :DDDD çalışırken bilgisayar başına koymuştuk rasyasyonu alır diye.Birde itiraf ediyorum bakabileceğim tek bitki :)

      Sil
  3. birde ben bir öneri de bulunayım. Euroflora var orada da cok guzel urunler bulabılırsınız.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet doğru orayı atlamışım :) Teşekkürler bilgi için:)

      Sil
  4. Kaktüs mum çok tatlı ama yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok tatlı hepsi :) teşekkürler bende birazcık bakım sayfalara :)

    YanıtlaSil
  6. Bende geçenlerde kaktüslü kalem kutusu aldım aliexpress'ten :D

    YanıtlaSil