23 Kasım 2017 Perşembe

Ufak Tefek Cinayetler Dizisi


Ufak tefek cinayetler dizisini izleyenler el kaldırsın ! Bu sezonun en iddialı ve bence en dikkat çeken dizisi Ufak Tefek Cinayetler..
Konusu mu ? Konusunu kısaca bir cümle ile özet geçiyorum.Bir kadın kıskanırsa neler olur ? Dizi bu sorunun cevabı üzerine kurulmuş bana kalırsa.İyiliklerle dolu bir insan nasıl zıvanadan çıkar ve nasıl kötülük yapmayı öğrenir dizi bu konu etrafında şekilleniyor bence. Tabi bu yorumum tamamen kişisel..
Başrolü Bade İşçil , Gökçe Bahadır, Aslıhan Gürbüz ve Tülin Özen paylaşıyor.Dizi ilk üç bölüm neredeyse sıfır reklamsız yayınlandı.Bunun tam nedenini bilemesem de beni soluksuz bir şekilde televizyon karşısına bağladığı kesin.





Ufak Tefek Cinayetlerin konusundan  çok konuşulan bir ayrıntı daha var ki dizide kullanılan kıyafetler..Ufak Tefek Cinayetler dizisinin ilk 5 bölümü için 400 bin tl gibi bir bütçe harcanmış duyduğuma göre.Bu dev bütçenin bana kalırsa her şekilde hakkı verilmiş.Kıyafetler inanılmaz göz alıcı ve dikkat çekici.
Ben en çok Gökçe Bahadır'ın canlandırdığı Oya Karakterinin kıyafetlerini sevdim.Bade İşçil'in de biraz kilo alması gerektiğini düşünüyorum. Aslıhan Gürbüz'ün ise Bade İşçil'in tersine biraz kilo vermesi gerekiyor.
Diziyi izlerken kendinize bakım yapmak,diyete girmek filan isteyebilirsiniz ama bu duyguları en çok Oya karakterini izlerken yaşarsınız. Gökçe Bahadır o denli etkileyici..


Dizi kıyafetleri için de düzenli yazı kaleme almayı planlıyorum . Ne dersiniz ? Hangi kıyafet hangi markaya ait merak etmiyor muyuz ? Bu dizi daha çok konuşulacağa benziyor...




9 yorum:

  1. Beeen. Ben izliyorum parmak kaldırdım:))) Kıyafetler konusuna katılıyorum kesinlikle üzerinde düşünülmüş . Ben Aslıhan'ın kıyafetlerini de beğeniyorum aslında Arzu daha çok benim tarzım. Yani gündelik hayatta kullandığım tarz. Ayrıca merak ediyorum kıyafetler yazını.

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandır türk dizisi izlemeyen ben bu diziye bayılıyorum. Ufak bir eleştiri oya atağa geçmeli artık. Kıyafetler konusuna gelince muhteşem gerçekten. Aslıhan gürbüzün oyunculuğuna ise bayılıyorum

    YanıtlaSil
  3. bade işçinin gereksiz zayıflığı gerçekten göz yoruyor. internette takip ettiğim kadarıyla herkes bundan rahatsız. alsın artık birazcık kilo canım.

    YanıtlaSil
  4. Dizi değil ama kıyafetlerinden bahsedersen fazlasıyla dikkatimi çeker :)

    YanıtlaSil
  5. Great post!!
    New follower!!

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. badeyi saymazsak dizi bencede super

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu diziye bir türlü kendimi kaptıramadım.

    YanıtlaSil