10 Kasım 2017 Cuma

Erkek Arkadaşınız İçin Hediye Önerisi

      Bu yıl Öğretmenler Günü için ilk defa eşime bir hediye almaya karar verdim.Uzun bir araştırma süreci geçirdim.Fakat bir erkeğe hediye almak ne kadar zormuş.Günler öncesinden hediye arayışına girdim.Aklıma türlü türlü klasik seçenekler geldi.Size de erkek için alınabilecek hediye önerisi nedir diye sorsam aklınıza ilk gelen seçenek ne olur ? Hadi itiraf edelim Parfümm...Yalnız çok bayat bir hediye bu ben söyleyim size.İstediğim alışılmışın dışında bir seçenek olmasıydı.Eşimi şaşırtacak ve mutlu edecek bir hediye olmalıydı bu.Günlerce araştırdım...



Sonra bir arkadaşım başına gelen ufak bir kazayı anlattı.Hediyeme bu olayı dinlendikten sonra karar verdim ! Önce size bu kazadan bahsetmek istiyorum.Arkadaşım kış günü yolda araba ile giderken yolda dönüş yapıyor ve bir anda ani bir güneş ışığına maruz kalıyor ve yolu göremiyor.O anda da yolda karşıdan karşıya geçen bir yayaya çarpıyor..Yavaş bir dönüş yaptığı için Allah'tan yayaya birşey olmuyor ve bu kaza ufak bir sıkıntı ile atlatılıyor.Arkadaşımın yorumu şuydu.Kış günü dememek lazım ve güneş gözlüğü kullanmak gerekir.Bunu da diğer araba kullanan bayan arkadaşlar onaylayınca bende ışık yandı :) O an eşime güneş gözlüğü almaya karar verdim..İlçede olduğumuz için farklı seçeneklere sahip güneş gözlüğü satan bir mağaza bulmak benim için oldukça zor.Bende bu yüzden kendimi fazla yormadan hemen Atasun Optik'in internet sitesine girdim ve erkek güneş gözlükleri kategorisinden eşimin yüz tipine gidecek güneş gözlüğünü buldum ve hemen aldım.



Yaşadığım yerde bu kadar kolay hediye bulup almam imkansızdı.Atasun Optik'in sitesinde birbirinden farklı erkek güneş gözlükleri arasından eşime en yakışanı bir tıkla seçtim ve hemen satın aldım.Bir erkeğe alınacak en güzel hediye oldu .Siparişim elimize ulaştığında eşim hediyesini görünce çok mutlu oldu.




       

2 yorum: