26 Şubat 2016 Cuma

Gezi I Denizli Babadağlılar İş Hanı



Babadağlılar iş hanı Denizli'de sık sık uğradığım bir yerdir.Denizli tatilimde de Babadağlılar iş hanına uğramadan geçmek istemedim.Denizli'ye turist olarak gelecekseniz Babadağlılar iş hanına uğramadan geçmemelisiniz.




Denizli horozu ile ünlü olduğu kadar tekstil ürünleri ile de ünlü bir şehirdir.Babadağlılar iş hanı da A'dan Z'ye aradığınız tüm tekstil ürünlerini bulabileceğiniz bir alışveriş yeri.


Eğer çeyiz hazırlığında iseniz Denizli'ye de yolunuz düşmüşse Babadağlılar iş hanına mutlaka uğramalısınız.Çeyizinizin tüm tekstil aşamasını burada tamamlayabilirsiniz.Mutlaka beğeneceğiniz ürünleri burada bulacaksınız.Hatta şöyle söyleyebilirim burada bulamazsanız işiniz zor :)


Mesela fotoğraftaki havluların 3 tanesi 10 tl idi.Ben mutfakta bu havlulardan kullanmayı seviyorum.Hem uygun fiyatlı hemde desenleri harika :)


Hatta toptan ürün alıp satmak gibi bir düşünceniz varsa buradaki dükkanlar ile görüşüp bu konu hakkında bilgi alabilirsiniz


Sizin Denizli'ye yolunuz düştü mü hiç ? Denizli'de nereleri gezdiniz ?Babadağlılar iş hanını daha önce duymuş muydunuz ? Çok merak ediyorum benimle paylaşır mısınız :)

8 yorum:

  1. Benim memleketim :) Sadece yazları gidebilsem de her gittiğim de mutlaka gezerim :) Burada hiç bir şey almıcak olsanız bile saatlerce gezebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Şark hana benzettim. Ama orası hediyelik eşya ağırlıklı...
    Denizliden bir çok defa geçtim ama uğramak hiç kısmet olmadı...
    Aklım kaldı şimdi orda :)

    YanıtlaSil
  3. maalesef çok küçükken bir kere pamukkaleye gitmiştim sonra da bir daha gidemedim ama aklımda bulunsun belli mi olur...

    YanıtlaSil
  4. Daha yeni uğradım :) havlu ve sofra örtüsü aldım...Bursadan gelen her misafirimizle mutlaka ugrariz..gezdiririz...

    YanıtlaSil
  5. Izmir´de dogup büyüdüm ama Denizli´ye gitmedim maalesef, halbuki ne kadar yakin. Ellerine saglik canim gitmis kadar oldum :)

    YanıtlaSil
  6. Sizin Denizli'ye yolunuz düştü mü hiç ?
    -Evet :) Üniversiteyi Denizli'de okudum. Çok güzel günlerdi :)
    Denizli'de nereleri gezdiniz ?
    -Seyir Tapesi, Şahin Tepesi, (elbette) Pamukkale, .karahayıt, Güney Şelalesi, bunlar hatırladıklarım :)
    Babadağlılar iş hanını daha önce duymuş muydunuz ?
    .duymaz olur muyum? Çınar a gidince genelde giderdim :) Tabi o zamanlar üniversite öğrencisiydik fakirdik :) ama birkaç şey de aldım. Denizli tekstilin memleketi olduğu için fiyatlar Türkiye geneline göre de ucuz. Yolu düşenler mutlaka buraya uğramalı bence de :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba sizi güllü galaksi de gördüm geldim takipteyim bende beklerim :)
    Bu arada denizliye gitmedim hiç. Demek fiyatlarda iyi evlenmeden yolumuzu düşürmek gerek ozaman :))

    YanıtlaSil
  8. Hiç gitmedim ama han harikaymış :)

    YanıtlaSil