27 Şubat 2016 Cumartesi

Tuva Yayıncılık'tan Tığ İşi Çiçekler Motif Kitabı


Geçtiğimiz günlerde https://www.hobium.com/ sitesinden bir çekiliş kazanmıştım hatırlarsınız sizinle paylaşmıştım.150 tl'lik hediye hakkımı bir çok hobi malzemesi alarak kullanmıştım.Hatta hobi malzemesi almakla kalmayıp kek kalıbı bile almıştım.Çünkü hobium'da mutfağınızda kullanacağınız malzemeler de satılmakta.
Tuva yayıncılığın Tığ işi Çiçekler adlı kitabı uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı.Kısmet bu alışverişimeymiş. Size biraz bu kitaptan bahsetmek istiyorum.Hatta gelin bu güzel kitabın sayfalarını birlikte kurcalayalım



Tuva yayıncılığın çıkarmış olduğu Tash Bentley'in üretmiş olduğu birbirinden farklı 66 motif anlatımlı ve şemalı bir şekilde bu dergide mevcut.Özellikle tığ işine yeni başlayanlara yol gösterecek bu motifler bir çok yerde işinize yarayacak.



Birbirinden farklı çiçekli motifleri battaniye,kırlent,masa örtüsü vs. gibi bir çok şeyi örmekte kullanabilirsiniz.Eğer tığ işinde biraz daha ustaysanız bu motifler size ilham kaynağı olup yeni motifler üretmenizi sağlayabilir.


Kitabın içerisinde tığ işine dair birçok bilgi de yer almakta.Tığların ,yün iğnesinin kullanımı , ilmek sembolleri gibi bilgiler sadece bu kitaptaki motiflerde değil bir çok yerde işinize yarayacak.


Tuva yayıncılığın çıkarmış olduğu tığ işi çiçekler motif kitabı, örgüsever biriyseniz arşivinize eklemeniz gereken kitaplardan.

6 yorum:

  1. Çok güzelmiş anneme hemen almalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. benimde geçen pazar kitapçı da görüp beğendiğim bir kitaptı bu. açıklamalar modeller gayet güzeldi. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir anlatım olmuş. Çiçekler her şekilde güzel, onları nasıl değerlendireceğimizde hayal gücümüze kalmış artık :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler örnekleri paylaştığınız için :) 13. motifi çok beğendim bende :)) akşama çıkartmam lazım örneğini :))

    YanıtlaSil
  5. Küçük boyutlu olan motifleri çok seviyorum. Yıllar önce yapıyordum. Kitap aklımda olsun, tekrar tığ işim depreşirse elimin altında kaynak olması iyi olur. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil