9 Kasım 2018 Cuma

Trendyol'da Dev İndirim Fırsatı


Sizlere yakından takip etmenizi önereceğim dev Trendyol indirimleri başladı.9-10-11 Kasım tarihleri arasında Trendyol'da birçok markanın ürünlerinde sepette %50 den başlayan indirim fırsatları yer alıyor.Trendyol'u yakından takip eden biriyseniz ve sistemini çözmüşseniz aslında karlı bir alışveriş sizin için kaçınılmaz.

Trendyol'un indirim haberi sosyal medyada bir çok yerde duyuruldu.İndirim sonrası da bu haberlerin altına yapılan yorumlarda bir çok tepki gördüm ."Fiyatları iki katı yapmışsınız" "İndirim yok yine aynı ürünü aynı fiyata satıyorsunuz" diye..Trendyol ile herhangi bir çıkar ilişkim olmadan şimdi bu konuda sizlere açıklama getireyim.Trendyol anlaşmalı olduğu şirketlerin ona sunduğu fiyatlar doğrultusunda bazı ürünlerde indirimi gayet net bir şekilde uygulamış.Bazı ürünlerde ise evet kabul edelim indirim uyguluyormuş gibi yapmış.Yani şöyle düşünelim örneğin bir markete giriyorsunuz çay'da büyük indirim mevcut çok uygun fiyata çayınızı alıyorsunuz ama aynı zamanda şeker de almanız gerekiyor.Şekerinizi ise her zaman ki fiyattan almıyorsunuz bir tık yukarısında bir fiyata satın alıyorsunuz.Şekerde oluşan ufak bir fiyat artışı sizi çok etkilemiyor on tane farklı yerden alışveriş yapmaktansa aynı mağazadan alıp çıkıyorsunuz.Böyle olunca satıcı size farkettirmeden bu indirim farkını yine sizden alıyor.Bu mantık aslında bir çok yerde mevcut sineğin yağını hesaplayan bir müşteriyseniz bu farkı gayet net görebilirsiniz.
Gelelim gerçekten indirimi olan ürünlerin sitede var olup olmadığına.Ben bizzat alışverişimi yaparken bu durumu yaşadım.İnci'den beğendiğim bir bot vardı ve fiyatı 250 tl'ydi.Fiyatı çok geldiği için satın alamamıştım ama o ayakkabı içimde kalmıştı.Aynı ayakkabıyı şu anda indirimle 145 tl'ye aldım.
Sateen markasının Trendyol'da açtığı mağazasından da uzun zamandır takip ettiğim balıkçı yaka triko 40 tl'ye satılıyordu.Ben bu indirim sayesinde onu da 20 tl'ye aldım.
Yani sıkı bir takipçiyseniz ve zevkinize uyan eşyalar denk gelirse fiyatları ölçüp tartarak gayet karlı bir alışveriş gerçekleştirebilirsiniz.Bence bu fırsatı kaçırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder