10 Kasım 2018 Cumartesi

Farmasi Kasım Ayı Siparişlerim


Farmasi son zamanlarda müdavimi olduğum bir Türk firması.Yerli üretimi desteklemek adına kozmetik alanında güvenerek alışveriş yapabileceğiniz bir marka.Ürünlerini her ay deneyimleme fırsatı buluyorum.İçlerinde hayran kaldığım ürünleri de mevcut vasat bulduğum ürünlerde.Deneyimlediğim her üründen ilerleyen yazılarımda sizlere bahsediyor olucam.
Kasım ayı siparişlerimde neler vardı fiyatları nedir ve üye olan kişilere geliş fiyatı nedir tek tek anlatıcam.
Öncelikle Farmasi ile 5 yıl önce tanışmıştım ve beni kendine hayran bırakan ve hala kullandığım mikrofiberli toz bezi ayağımı farmasiye alıştırdı ve bende güven uyandırdı diyebilirim.
Ekim ayı siparişimde artık tekrar bir mikrofiberli toz bezi almam gerektiğini düşündüm ve geçtiğimiz ay yeni toz bezimin siparişini verdim.Evde her an yanımda desem abarttığımı düşünebilirsiniz :) Ama inanılmaz kurtarıcı toz mu gördün hoop sil tamamdır.Fiyatı : 15,99 Gelişi :12,30
İnstagramda paylaşılan bilgilere her zaman güvenmemek gerekir neden mi bunu söylüyorum.Bir sayfada şampuanı sulandırarak cam silindiğini görmüştüm kullanıcı bu durumu öve öve bitiremiyordu.Bende denedim tabi.İlk aylar nasıl seviniyorum camlar parıl parıl diye.Ama üçüncü ayın sonunda ne göreyim camlarda değişik bir lekelenme ve ne yapsam çıkmıyor.Kullandığım bezler yetersiz gelince kasım ayında bende bu sefer Farmasi'den cam bezi siparişi verdim ve eve gelir gelmez kullandım. Detaylı bir şekilde bu konuda bir post hazırlayacağım sizin için.
Ardından makyaj bloglarında adını çokça duyduyğum highlighter'ı da stick şeklinde Farmasiden sipariş verdim.Fiyatı 29.99 Gelişi: 23,07
Değişik kokulara şans vermeyi seviyorum.Bu ay parfüm siparişime çiçeksi bir koku olan Coctail'i de ekledim.Fiyatı 62,99 Gelişi:48,46
Daha önce kullanıp memnun kaldığım eurofresh aloe veralı misvaklı beyazlatıcı diş macunundan da ekledim.Fiyatı : 11,99 Gelişi : 9,22
Birde nasıl bir etki yaratacağını merak ettiğim DR.C Tuna Acai kompleks altın maskeden sipariş verdim.Fiyatı :23,99 Gelişi :17,14
Ruj siparişlerin olmazsa olmazı . Farmasi intence Colur Ruj Fiyatı :19,99 Gelişi:15,38
Birde üç tane içerisinde ışıltılar olan express göz kalemi siparişi verdim.Fiyatı : 11,99 Gelişi : 9,22
Siparişim bu şekilde sonuçlandı.

Farmasi'ye üye olarak siparişlerinizi geliş fiyatını satın alabilirsiniz.Aşağıdaki linkten üye olabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder