2 Ekim 2018 Salı

Mucizevi Göz Altı Kapatıcı


Göz altınız  çok mu koyu ? Onları nasıl kapatacağınızı artık şaşırır hale mi geldiniz ? İşte size bomba gibi bir ürün. Meybelline instant anti age eraser eye concealer !! Yıllardır göz altı rengimi cilt tonum ile nasıl denkleştireceğimi bilemezdim.Kullanmadığım kapatıcı kalmadı diyebilirim.Başlarda o koyu halkaları cilt tonumdan tonlarca açık concealerlar ile daha iyi kapatırım diye düşünsem de zamanla bu yanlışımı farkettim ve cilt tonuma en yakın olan kapatıcıları kullanmaya başladım fakat  bu da sonuç vermedi.Geçtiğimiz günlerde Watsons'ın online satış sitesinden tesadüfen aldığım Meybelline instant anti age eraser eye concealer derdime tam anlamı ile çare oldu.
 
  Cildime en yakın olan 02 Nude tonunu tercih ettim.Ürün başlığı çevirerek hazneye geliyor ve baş kısımda bulunan sünger sayesinde yumuşak bir sürüş sağlanıyor.Ürün içerisinde bulunan Goji berry özü sayesinde bu ürün göz altlarınızı sıkılaştırmayı vaad ediyor.

Sizde ürünü tercih ederken etkin sonuç alabilmek için cildinize en yakın tonu tercih etmelisiniz.

4 yorum:

  1. Güzel bir ürün gerçekten,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok beğendiğim bir kapatıcı...

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü herkes çok övüyor. Elimdeki bitince deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Kapatıcılığı bana yeterli gelmedi elimdekini bitirmeye çalışıyorum tekrar almayacağım bir ürün oldu benim için 😔

    YanıtlaSil