26 Eylül 2018 Çarşamba

Dolgun ve Hacimli Kirpikler İçin Tercihim O !


İnce kirpiklere mi sahipsiniz ? Kullandığınız hiçbir  ürün işe yaramadı mı? O zaman size bomba gibi bir ürün önerisi ile geldim ve bu ürünü önerirken de ufak bir tüyo paylaşıcam, takılın peşime..
Meybelline Newyork The Collossal Big Shot şimdiye kadar aldığım en iyi mascara olabilir.Kirpiklerim oldukça cansız ve ne kullanırsam kullanayım belirgin bir görünüme sahip olmuyordu.Watsons'ın kurban bayramı indiriminden aldığım bu ürün kesinlikle beni kendine hayran bıraktı.
Dolgun ve hacimli kirpiklere sahip olmak için verebileceğim tüyo ise mascarayı sürme yöntemi..Meybelline The Collosal Big Shot'ı kirpiklerime uygularken önce kirpik diplerimden yukarı doğru çekiyorum.Ardından kirpiklerimin uç kısımlarına doğru içerden dışarı doğru iki kat olacak şekilde sürüyorum.Burada katlar arasında zaman geçmemesi ve mascaranın kurumaması önemli.Güçsüz görünen kirpiklerim bir anda hacim kazanıyor .Daha dolgun ve uzun bir görünüme sahip oluyor.


Fırçasının ince olması ve kıllarının seyrek olması başta beni tedirgin etsede sonuç mükemmel.Dolgun ve hacimli kirpiklere sahip olmak istiyorsanız kesinlikle Meybelline The Collosal Big Shot'ı denemenizi tavsiye ederim.



1 yorum:

  1. Son zamanlarda kullandığım 3 güzel maskara; Maybelline Sensational, Loreal Paradise ve Avon Mark Extreme maskara. Bu da denemek için aklımda olanlardan biri =)

    YanıtlaSil