21 Şubat 2017 Salı

English Home Alışverişim


Geçtiğimiz günlerde yine bir English Home tüm ürünlerde %50 indirim kampanyasında kendimi tutamayıp ufak bir alışveriş gerçekleştirdim...Ooo çok alışveriş yapıyorsun dediğinizi duyar gibiyim..Bende size diyorum ki sunumcuların yanında benim ki bir hiç :)




Daha önceki english home alışveriş yazımda bu tuzlukların tabaklarından almıştım.Tuzluklarda öyle şirin duruyordu ki dayanamayıp bu seferki alışverişime de tuzlukları ekledim ..Nasıl olsa Kargo Bedava :) (Metin olsa kargo bedava yerine "Görende bedava satıyorlar " derdi ) O duymadığına göre sorun yok (kocasına dil çıkaran emoji) Tuzluklar 11 tl gibiydi..

Kabaklı cupcake ferforjeyi içerisine çikolata gibi yiyecekler koymak için aldım ..Amerikan servisi de bir bakayım kalitesi nasıl düşüncesi ile 1 tane aldım.İyiki devamını almamışım sofra bezi gibi kumaşı hiç beğenmedim.Bir de peçete halkamın bir tanesi kırılmıştı bende onun yerine hemen bir yenisini ekledim :) (Takım bozulsamıydı yani )


Bir English home alışverişimin daha sonuna geldik..

7 yorum:

  1. mutlu günlerde kullanman dileğiyle english home indirimlerine kayıtsız kalmak mümkün olmuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  3. çok tatlılar güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok şeker görünüyor güle güle kullanın :)) Bu arada blogunuzu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde sağlıkla kullanın. :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel ürünleri var seviyorum bende

    YanıtlaSil