27 Kasım 2016 Pazar

Sarah Jio Yeni Kitabı Kelebek Adası Çıktı !


Sarah Jio 'nun kitaplarını çok seviyorum...Eminim bir çoğumuz öyle :) Böğürtlen Kışını okumayan kaldı mı ? Okuyun! Bu kadının kitapları çok akıcı çok sürükleyici...Senin favorin hangisi derseniz kesinlikle Yeşil Deniz Kabuğu derim ! Şimdide bir kitabı daha çıktı Sarah Jio'nun üstelik Seyhan'dan öğrendiğime göre kitap ilk kez ülkemizde okuyucu ile buluşmuş :)
Kitabı gördüğüm an Allah'ım bunu da alıp okumalıyım dedim..Fakat okunmayı bekleyen öyle çok kitap biriktirdim ki ! Üstelik Şeftali kokan bir yaz serisi yüzünden kitap okumakta zorlanır oldum :)
Yakında Şeftali kokan bir yaz hakkındaki yorumumu da sizinle paylaşıyor olucam :)
Haberimi de verdiğime göre yeni yazılarda buluşmak dileği ile :)


1 yorum:

  1. Bende okumak istedim şimdi. :) Yeni kitabı çıktığından haberdar değildim sayende oldu:)

    YanıtlaSil