3 Ekim 2016 Pazartesi

Reene Carlino I İki Yabancı Olmadan Önce



     İki Yabancı Olmadan Önce okumayı çok istediğim bir kitaptı.Her seferinde yok biraz ucuzlasın , yaz tatili bitsin eve döneyim PTT kitap'tan daha ucuza alırım bahaneleriyle kendimi avuttum durdum.Peki bekleyebildim mi ? Hayır ! Önce Denizli'de D&R 'da çıktı karşıma elime aldım D&R 'ı gezdim gezdim sonra 20 lira vermeyim diye direndim kitabı yerine koydum.Fethiye'de ayrıntı kitapevinde karşıma çıktı yine almaktan vazgeçtim.Oysa Gece ve Şafak için 28 TL bayılmıştım.Nedense iki ay cebelleştim tatilimizin bitmesine iki hafta kala dayanamadım İzmir'de D&R'dan yine 20 TL'ye aldım bu kitabı.Tezatlıklarla doluyum biliyorum :)

    Konuyu epey dağıtmadan kitabımıza geliyorum.Kitap kesinlikle çok akıcıydı.Yazar güzel bir aşkı geçmiş,şimdiki zaman arasında bölümler ile anlatıyor.Çevirmen yenge yerine görümce kelimesini kullanmış o biraz kitabın konusunun doğru çevirilip çevirilmediğine dair insanı şüpheye düşürüyor ama neyse :) Akrabalık ilişkileri iyi değil zannımca  :)

    Son zamanlarda okuduğum aşk üzerine yazılmış kitapların sanırım hepsi bizim milletimizden fazlasıyla esinleniyor.Kitapta ki  aşk Türk filmi tadında .. Bir çok yerine şaşırmıyorsunuz .Türk filmlerinden deneyimlisiniz çünkü :) Tüm bu sıradanlığa rağmen kitabı okumanızı öneririm...

3 yorum:

  1. görümce mi demiş :D ay gülesim geldi canım çok iyiydi. inşallah sen de hep gül <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle demiş ya :D Okuyunca bende epey güldüm :) Amin cnm benim sende hep gül :)

      Sil
  2. Çok pahalı kitaplar hakikaten bende bekliyorum çoğu zaman almak için bu kitabıda listeme yazdım canım sağol:))

    YanıtlaSil