5 Ekim 2016 Çarşamba

GEZİ I Denizli Teras Restorant


Fethiye'ye tatile çıkmadan önce Teras Restorantta ailecek güzel bir kahvaltı yaptık.Denizli halkının bir çoğu bilir Teras Restorantı.Bilmeyenler içinse Teras restoran sizler için güzel bir öneri olabilir.Denizli'de bu tarz güzel bir kahvaltıyı bulabileceğiniz ender mekanlardan bir Teras Restorant.



Denizli 'ye son zamanlarda bir çok yeni mekan açılmış.Hatta Leman Kültür ve Sturbucks bile gelmiş.Hep ben yokken yapıyorlar böyle şeyleri .Fethiye'de yaşarken avm avm diye inler dururdum.Haftanın hemen hemen her günü kıytırık bir sinema salonun da film izleyerek aktivite yapardım.Anamm ben gittim AVM açıldı. Sahil alabildiğine restorant oldu.Hatta öyle bir kordon yaptılar ki İzmir kordonu aratmayacak cinsten.Denizli'ye geldim.Üç avm 'si var hemen hemen hepsi aynı.Aktivite desen Avm gezmekten başka birşey yapamazsın.Arkadaşlarla buluşcak olsan üç beş mekan var gidilecek. Derkennn ben gittim ohoo Denizli'ye açılmayan mekan kalmamış :) Şimdi Adıyaman'dayım burası zaten ne buldum kar diyosun :) Sanırım bunlar benim hep sınanmamdı Aza tama etmeyen çoğu bulamaz hesabı ...Adıyaman en büyük sınavım ama :D


Neyse konuyu ne çok dağıttım ne dertliymişim bu konuda :) Gelelim kahvaltıya...Kahvaltıda gördüğünüz gibi yok yok.Teras restorantın tek sıkıntısı şehir merkezine uzak olması.Arabası olmayanlar için buraya gelmenin çok zor olması.Ama başka bir sıkıntısı yok .. Ailecek gelinebilecek güzel bir mekan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder