18 Ekim 2015 Pazar

Relips ile Artık Dudaklarınız Daha Dolgun



Geçtiğimiz günlerde Relips'ten güzel bir kargo aldım.Yoğunluğumdan dolayı bir türlü yazmaya fırsat bulamadım.Gelin hep birlikte bakalım ve relips ürünleri ile tanışalım.
Relips #dudaklarınıkeşfet sloganı ile daha dolgun dudaklara ulaşmanızı sağlayan vakumların satıldığı bir kozmetik şirketi.

Fotoğrafta gördüğünüz aparatlar ; dudaklarınızı vakumlanarak daha dolgun hale gelmesini sağlıyor.Ahududu , kiraz ve çilek isimlerini alan bu vakumlar dudaklarınızı istediğiniz dolgunluğa getirmenizde yardımcı oluyor.
Daha ayrıntılı bilgiyi almak için http://www.relips.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.
Ne yazık ki bu ürün pek bana göre değil.Bu yüzden de hiç kullanmadım diyebilirim.Sizleride kendi deneyimim ile değil relips'in internet sayfasından aldığım bilgiler ile bilgilendirmeyi tercih ettim.
Fakat dudaklarını daha belirgin göstermek isteyen bu tarz ürünlerden hoşlananlar varsa aranızda siteyi ziyaret ederek satın alabilirsiniz.Yakında 109 tl fiyata sahip olan relips dudak dolgunlaştırıcılarının da içinde bulunduğu karma bir çekiliş yapmayı planlıyorum.Blogumu takip ederek bu çekilişi düzenlediğimde katılabilir ve bu ürüne sahip olma şansını yakalayabilirsiniz =)
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder