3 Aralık 2014 Çarşamba

Sabun Yapımı Hakkında Öğrenmek İstediğiniz Herşey Bu Yazımda.

Sabun yapımı ile ilgili bir çok soru almaktayım.Bende bu sorularınıza biraz daha cevap olabilmesi için yeni bir post hazırlama kararı aldım.
Bana en çok gelen sorulardan biri sabun malzemelerini nerelerden alabilirim?
Ya da biraz daha yerel olarak Denizli'de sabun malzemesi satan yerler var mı?
Gelin bu soruların cevaplarına bir bakalım





Denizli'de sabun hammadesini alabileceğiniz bir yer yok fakat silikon kalıp isterseniz Pastamal adlı pastahanede çeşitli silikon kalıpları mevcut.

Genel olarak sabun malzemeleri almak isteyenler içinse yeni bir yer daha keşfettim.Size bu siteyi gönül rahatlığı ile önerebilirim.Yeğenimiz Deniz için yaptığım sabunların malzemelerini bu sefer hammaddeler.com'dan aldım.
Kargoyu inanılmaz hızlı gönderiyorlar.Sitenin kapıda ödeme seçeneği de mevcut.Bu sitede uygun fiyatlı malzemeler bulabilirsiniz.Denedim ve onaylıyorum :)
Malzeme kalitesini soracak olursanız özellikle sabun boyaları oldukça kuvvetli.


Sabun yapımı ile ilgili merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.Eğer blog hesabınız yok ise yorum kısmında yorumlama biçimi seçeneğinden adı/url kısmına isminizi girerek yorum yaparak sorularınızı sorabilirsiniz.

Sabun yapımı ile ilgili diğer yazılarıma aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Silikon kalıpları nereden ucuza alabilirim?
Butik Sabun Nasıl Renklendirilir?
Butik Sabun Bazı Seçerken Nelere Dikkat Etmeliyiz?
Butik Sabun Malzemeleri Nereden Alınır?
Butik Sabun Nasıl Yapılır?


4 yorum:

  1. Bu ise de el atsam mi acaba diye dusunmuyor degilim. Faydali bir yazi olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM :) ÇOK ZEVKLİ BİR UĞRAŞ :)

      Sil
  2. Merhaba bu resimde gozuken sabunu bende döküyorum fakat bebekleri kanada nasil sabitlemeliyim yardimci olursaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç sabitleyerek kullanmadım ne yazık ki bir bilgim yok :)

      Sil