8 Eylül 2014 Pazartesi

Evde Pratik Muzlu Milkshake Nasıl Yapılır?

Yazın son günlerine yaklaşmakta olduğumuz şu günlerde harika bir milkshake denemesi yaptım.Hazır milkshake'lerde var aslında.Onların tatları da hiç fena değil.Ama sizde biliyorsunuz ki evde yapılanın tadı her zaman başkadır.
Sizi daha fazla meraklandırmayıp hemen nasıl yapıldığına geliyorum.




Öncelikle malzemelerimiz
Süt
1 adet muz
1 tatlı kaşığı şeker
Buz

Malzemelerimin hepsini blenderimin içerisine alıyorum ve güzelçe çırğıyorum.Buzların parçalanması sırasında korkunç sesler gelebilir korkmayınız :)) Buzlar kırıldıkça bu ses azalıcak.
Blender da çırparken dikkat edelim lütfen buzları su kıvamına getirmeyelim.Taneli bir şekilde kalsınlar.
İşte yapımı bu kadar basit.Ardından bir bardağa boşaltalım ve keyfimize bakalım :)

Afiyet olsun




1 yorum:

  1. şeker koymasak da olabilir sanırım eskiden yapardım ben bundan çok kalorili diye vazgeçtim -))

    YanıtlaSil