6 Eylül 2014 Cumartesi

Beyaz İspanyol Paça Pantalon Nasıl Kombinlenir?

Sizler için yepyeni bir kombin önerisi hazırladım.Yaza veda etmeye başladığımız bu günlerde son yazlık kombinlerimi paylaşayım dedim.Malum yağışlar başladıktan sonra beyaz pantalonlarımız uzun bir süre rafa kaldırılacak.
İspanyol paça pantalonları oldukça seviyorum.Basen bölgesini ince gösterdiğini düşünüyorum.

Peki Nasıl Giyilmeli?
İspanyol Paça pantalonları özellikle yaz dönemlerinde askılı,ip askılı bluzlarla kullanılarak oldukça hoş bir hava elde etmek mümkün.Pantolonumuzu beyaz seçtiğimiz için yanına kullanacağımız aksesuarlarımızın bluzumuzla uyumlu olması önemli.Beyaz kolay bir renk olduğu için her renkle rahatlıkla kombinlenebilir.Ben Mudo'dan lacivert bir ip askılı seçtim.Bileziğin rengini ise altın rengi seçtim.Çantada ki ve ayakkabıdaki detaylarla uyumlu olması ve aynı zamanda lacivert rengine altın sarısı fazlaca yakıştığı için.


İşte benim ispanyol paça komin önerim.İçlerinden çok beğendikleriniz varsa üzülmeyin.Hepsini rahatlıkla bulabilmeniz için markalarını yanlarına yazdım.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder