8 Temmuz 2014 Salı

Evlilik Hazırlıkları I Nişanlık Önerisi

     Düğün dönemi yazı dizime nişan hazırlıkları ile devam ediyorum beyazbegonvilciler.
 Kız istemenin ardından nişan hazırlıkları başlıyor tabi ufaktan.Bu dönemde neler yapılır sizlere bunlardan bahsedicem.
   Benim nişan hazırlıklarım çalıştığım döneme denk geldiği için alelacele bitiverdi.Bu dönem de en büyük zorluk evlenecek çiftlerin ayrı şehirlerde yaşıyor olmasıdır.Biz mesela alışverişimizi Denizli'de yapmıştık.Malum Fethiye küçük bir yer.Denizli'de de Bayramyeri var hani şu İzmir'in kemeraltısı var ya aha işte ona çok benzer.
    Benim nişan alışverişim çok değişik olmuştu.Tam bir macera.Mesela her kız nişanı için tonlarca dükkan gezer, kıyafet bakar ,araştırır.Benim öyle olmadı işte :)
     O dönem en beğendiğim model (ki hala öyle) olan prenses modeline takmıştım kafayı.Anneme anlatıp duruyordum.İnternetten resimler bulup gösteriyordum.O kadar kafasına kazımışım ki kadıncağız istediğim tarzı eliyle koymuş gibi bulmuş bana.Fethiye'de gezinirken görmüş Tabuu mağazası'nda görmüş.Bu mağaza limanın orada yolunuz düşerse uğramanızı tavsiye ederim.Eve geldi bana bahsetti.Bir kaç gün içinde gidip baktık ve direk bu olacak dedim.Vurulmuştum resmen.Mavi,leopar,prenses model eee daha ne olsun.Sevdiğim bütün herşey vardı bu nişanlıkta.
Şimdilik aşağıda ki fotoğraftan bakın nasıl olduğuna.İlerleyen yazılarımda daha da iyi görebilirsiniz nasıl olduğunu.

Nişanlığımı aldıktan bir iki gün sonra Denizli'ye geldik alışveriş için.
Metin'e ayakkabı,nişanlık,kravat,kemer
Bana nişanlık(fethiyeden ),ayakkabı,takı set,
Vee tabii nişan yüzükleri



Bunları seçerken tabi böyle anlattığım kadar kısa sürede gerçekleşmiyor.O dükkan senin bu dükkan benim geziyorsunuz.
Benim nişanlığımı seçmem çok kolay oldu ama siz hala araştıranlardansanız buyrun bir kaç model öneri









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder