7 Temmuz 2014 Pazartesi

Film Önerileri I Bir Küçük Eylül Meselesi

    Film hakkında öyle aman çok güzel filan diyemiycem ne yazık ki.Tam bir hayal kırıklığı benim için.Ne kadar saçma olmuş öyle.Aşk filmi yapmaya çalışmışlar ama cıkk olmamış.


 



Sevgililer günü vizyona girmişti bu film.Metin o ara derslerle çok yoğun olduğu için gidememiştik.İyi ki de gitmemişiz.Çok gıcık olurdum kesin.Film sevgililer günü adı altında gişe telaşında olmuş bence.Romantik olunmaya çalışılmış ama peehh hiçte romantik film görmesek yutarız belki.
   Üzgünüm bu kadar olumsuz yorum yaptığım için ama beklentim gerçekten yüksekti bu filmden.Bi kere Farah Zeynep Abdullah oynuyor yani.Bi ivmesi olması lazım.
   Biliyorsunuz izlediğim filmlerde görsel kalite benim için çok önemli.İşte bu filmde sadece kalite var.Bir de film müziği.Başka da birşey yok.Hatta buyurun hep beraber dinleyelim.

Nil Karaibrahimgil_Kanatlarım var ruhumda


  Filmde beğendiğim tek replik ise filmin tanıtımlarında da geçen :
"aşk mı bu?"
"Eğer soruyorsan değildir!" oldu




  
    Çok sevenleriniz olmuştur eminim.Hatta tv'de filmden çıkanların ağladığını görmüştüm ama sizinle aynı fikri paylaşamıyorum ne yazık ki
     Çirkin adam ve güzel,havai kızın aşkı.Benim eleştirim tabi sadece bana ait bir fikir.Belki siz seversiniz.İzlediyseniz yorumlarınızı bekliyorum :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder