3 Aralık 2018 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Ayakkabı Nasıl Alınır ?


Sizlere hesaplı bir alışveriş önerisi ile geldim.Son zamanlarda ekonomi almış başını gitmişken indirimlerin sıkı takipçisi olmaya başladım diyebilirim.Mutfak alışverişinde henüz bunu tam anlamı ile uygulayamasam da giyim,aksesuar ve özellikle ayakkabı konusunda bunu çok sıkı takip eder oldum.

Bir zamanlar Trendyol ile ciddi sıkıntı yaşayan ben şimdilerde trendyol'un sıkı müşterisi oldum diyebilirim.Trendyol'dan alışveriş yaparken tek dikkat etmeniz gereken nokta şu: Gelen ürün hasarlı gelebilir,lekeli olabilir,
,bariz kullanışmışta olabilir belki de aşırı teşhirde kalmış bir üründür bu bilemeyiz.Bu durumda panik olmayın sakin olun ve sakın Trendyol'u aramak gibi bir hata yapmayın zira ürün üzerinize kalabilir.Tek yapmanız gereken ürünü alıp iade kodunu oluşturmak ve Trendyol'a geri göndermek.Bunu her Trendyol alışveriş yazımda belirtmekte fayda görüyorum
Gelelim hesaplı alışverişime.Trendyol geçtiğimiz günlerde harika bir indirim yapmıştı.Hatta bir çok kişi de isyan etmişti ne indirimi kandırmaca diye işte o noktada açık gözlü olmak ve bilinçli alışveriş yapmak sizin elinizde.
Yukarıdaki ayakkabı uzun zamandır takip ettiğim kimilerine göre çok kaba ama bana göre inanılmaz havalı olan botlarım.Almak istediğim zaman fiyatı 250 tl idi.Yüzde yüz deri ve İnci firmasına ait.İndirim zamanı bu güzel ayakkabıyı 150 tl 'ye aldım ayakkabı elime kusursuz şekilde ulaştı ve çok memnun kaldım.Tam tamına 100 tl karım oldu


Topuklu ayakkabılarım Polaris'in.Fiyatı 70 ti görünüyordu ben 50 tl'ye aldım.Fakat normal şartlarda da bu ayakkabının ederi sanırım 40-50 tl.O yüzden bunda mesela indirim uyguladıklarını düşünmeden aldım.


TrendyolMilla'dan bir de bu taba süet bottan aldım.Fiyatı 150 Tl'di.Alışveriş yaptığım dönemde Trendyol'dan kardeşime 100 tl ve üzeri 30 ti indirim kodu gelmişti.Bu siparişimi de indirim kuponu ile onun hesabı üzerinden 120 TL'ye aldım.
Bu ayakkabıyı da oldukça karlı bir şekilde almış oldum.

1 yorum:

  1. Ayakkabı ve giysi alışverişini denemeden asla yapamayanlardanım.

    YanıtlaSil