1 Aralık 2018 Cumartesi

İçinizi Isıtacak Yazlık Ev Dekorasyonu


Kışın soğukluğu kendini iyice hissettirmeye başlamışken sizlere içinizi ısıtacak,yazın sıcaklığını hissettirecek, iç mimar Catalina Socias tarafından dekore edilen harika bir evi mercek altına alıcaz.
Mollarca'da denize sıfır konumda olan bu ev gelin bakalım nasıl dekore edilmiş yakından inceleyelim.



Mollarca 'da en baştan dekore edilen bu ev renklerden en  sevdiğim mavinin tonları ile beyazın sadeliğini buluşturmuş.Beyaz parkeler ve beyaz duvarlar eve muhteşem bir derinlik katmış.Mobilyalarda kullanılan ahşap renkli detaylar ve mavi tonlarında dizayn edilen mobilyalar eve fresh bir hava katmış.


Denizci objelerin de sağda solda yer alması bu harika evin dekorasyonunu bütünlemiş.



Her ne kadar mavi benim favori rengim olsa da bu evde beni en çok etkileyen hasır ve ahşap detaylar oldu diyebilirim.Tabi bu harika sandalyeleri saymazsak.Sandalyeler sizce de muazzam değil mi ?



Ev dekore edilirken her bir detay tek tek dikkate alınmış.Çerçeve içlerindeki haritalar da bu durumun en büyük göstergesi.



Eve genel bir bakış atınca minimalizm yolunda gitmek gerektiğini fazlalıklardan bir an önce kurtulmam gerektiğini bir kez daha anlamış oluyorum.Çünkü derli toplu bir evin görüntüsü ancak sadeleşerek sağlanır.






7 yorum:

  1. Marine concept ev dekorasyonlarına bayılıyorum. Deniz tutkum, en sevdiğim renk mavi olunca ben de kendi solonumu alaçatı tarzında yapmaya çalıştım. Fotoğraflardaki ev tam da hayalimdeki gibi. Paylaşım için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim Marine Consepti özellikle yazlık evlerde :)

      Sil
  2. Resimlere bakarken güzel güzel hayallere dalıyor, insan. Hayallerimizi bir anda Türkiye'de yaşadığımız gerçeği bölüyor, ansızın... Ve sadece hayal olmakla sınırlı kalıyor bazı şeyler...

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir evin fiyatı ne kadardır?

    YanıtlaSil