19 Kasım 2018 Pazartesi

Trendyol'dan Neler Aldım ?



Son zamanlarda Trendyol'dan alışveriş yapmayı çok sever oldum.Bir kere en önemli nokta kolay iade sistemleri.Sonuçta aldığımız ürünler de beden sorunu yaşayabiliyoruz.Sunulan ürünler fotoğraflarda ki kadar güzel gelmeyebiliyor ya da kumaş kaliteleri göründüğü gibi olmayabiliyor.
Trendyol iade sistemi şu şekilde işliyor.15 günlük iade süresini aşmadan siparişlerim kısmından aldığınız ürünün iade kodunu oluşturmanız ve iade kodunuzu oluşturduktan sonra da 7 iş günü içerisinde kargonuzu seçtiğiniz kargo birimine iade kodunuz ile birlikte teslim etmeniz gerekir.Bundan sonra kargo trendyola ulaşıyor ve onaydan geçtikten sonra paranız hesabınıza iade ediliyor.



Trendyolu takip ederek piyasadan oldukça uygun fiyata eşyalarınızı temin edebilirsiniz.
 Ben Kolyemi 17,99 tl 'ye aldım


Bomber ceket: 40 TL idi ve kumaş kalitesi kesinlikle harika


Gömleğimi de yine Trendyol'dan 40 TL' ye aldım.


Elbisem ise kesinlikle favorim oldu.Kumaş kalitesi harika ve sorunsuz bir şekilde geldi. Manken üzerinde ki duruşunu da görmenizi isterim.Fiyatı 90 TL idi.Elbiseyi site içerisinde Siyah Kruvaze Elbise olarak aratabilirsiniz.Trendyol Milla ürünü olduğu için sıkça sitede var oluyor.


4 yorum:

  1. En çok kolyeyi sevdim ♥
    Keyifli alışverişleriniz olsun

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan hepsini de destek için geri dönüşünü beklerim yorumlarınla :)

    YanıtlaSil
  3. Şu online alışveriş işine bir ben alışamadım sanırım :)

    YanıtlaSil