17 Kasım 2018 Cumartesi

Birbirinden Güzel 14 Amigurumi Kız Bebek Modelleri


Marifetli bayanlar tığ işi ile birbirinden güzel oyuncaklar  ortaya çıkardı.Yapımı oldukça emek isteyen amigurumi oyuncakların en dikkat çeken özelliği sağlıklı olmaları.Bu oyuncaklar üretilirken bebeğinizin sağlığına zararı olmayan %100 pamuk ip kullanılıyor.
Amigurumi oyuncaklarda kız- erkek bebeklerden tutun da hayvan modelleri,diş kaşıyıcılar ,çıngıraklar...bir çok oyuncak üretilebiliyor.Bizde bu yazımızda hem sizlerin amigurumiyi daha yakından tanımanız hem de üreten bayanlara ilham olabilecek birbirinden güzel amigurumi kız bebek modellerini derledik.
















6 yorum:

  1. A great post! <3
    I am following you and we invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, ich verkaufen abendkleider und Brautkleider, wer brautkleid spitze ärmel   kaufen möchten, dann können Sie zu mir kommen.

    YanıtlaSil
  3. Ohh these are all so adorable!

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  4. bunların hepsi çok güzel ben de istiyorum bi tane almak :) destek için geri dönüşünü beklerim yorumlarınla :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel modeller. Yazın ben de bir ara amigurumiye takmıştım. Şu an kpss yoğunluğundan öremiyorum ama yazın tekrar örmek istiyorum :))
    Ellerinize sağlık, bu yazıyı sık kullanılanlara ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil