13 Kasım 2018 Salı

Karaca Prime BioGranit Tencere Seti Deneyimi


Evliliğimizin beşinci yılından sonra ilk aldığımız seramik tencere takımı bozulunca artık yeni bir takım almanın zamanı gelmişti. Karaca'nın Biogranit serisi ile yaklaşık 3 yıl önce tanıştım.Karaca'dan biogranit İlk çıktığı zamanlarda  büyük boy ve kuçuk boy tava almıştım ve bu konu ile ilgili bir yazı da paylaşmıştım.BURADA. Tavasından öyle memnun kaldım ki hala kullanıyorum.Bu memnuniyet bende tabi ki devamını almayı doğurdu ve seramik tencere takımım bozulunca soluğu Karaca bayisinde aldım.
Karaca Prime Biogranit tencere setim 7 parçadan oluşuyor.Tencereleri detaylı incelemek için Karaca'nın sitesine bakabilirsiniz.
7 parçadan oluşan tencere setimi şu anda seve seve kullanıyorum.Satıcılar bulaşık makinasına atmamızda bir sakınca görmüyorlar ama ben yine de elimde yıkamaya ve metal gereç kullanmaya dikkat ediyorum.Sonuçta ne kadar dikkatli kullanılırsa o kadar uzun dayanır.


Eğer sizde kaliteli tencere takımı arayışındaysanız Karaca Prime Bio Granit 7 parça tencere setini kullanan ve deneyimleyen biri olarak sizlere öneririm.

3 yorum: