5 Şubat 2015 Perşembe

Karaca Bio Granit Serisi Nasıl Bir Ürün?





Sizlere harika bir deneyimimden bahsetmek istiyorum.Karaca Bio-granit serisi ...İlk reklamlarda görmüştüm Karaca Bio Graniti.

Tam olarak neyden bahsettiğimi anlamanız için reklamı izlemeden yazımı okumayın derim.




Reklamı izleyipte etkilenmemek mümkün mü? Teflon devri artık bitti.Seramik devri ise bir geçiş süreciydi.Fakat bio granit hayatımızda büyük bir yer işgal edeceğe benziyor.Deneyimleyince bunu daha da iyi anladım.

Biz bayanların teflonda,seramikte dikkat ettiğimiz en önemli şey nedir? Tabii ki de çizilme deforme olma derdi.Aman çizilmesin aman bozulmasın diye yemek mi yapıyoruz cambazlık mı belli değil ! Fakat Bio granit bu sorunu kökten çözüyor.

Bir de 5 yıl garantisi var ki tadından yenmez :) Karaca bayisindeki görevli bunu söylediğinde verdiğim tepki şuydu."Kullanıcı hatası der geçersiniz 5 yıl olsa ne olcak" dedim.Çalışan ise "geçen gün sapını koparmış bir müşterimiz geldi bizde yeni tenceresini verdik,kesinlikle bu gibi bi durum söz konusu olamaz" dedi.Hadi bakalım gel de etkilenme.

Özellikle çeyiz hazırlığında olanlara öneriyorum.Seramik mi bio-granit mi derseniz bu soruyu duymamış varsayarım :)Seramikten ağzı yanan biri olarak..


Karaca Bio granit ürünlerine göz atmak isterseniz http://www.krcshop.com/pisirme-grubu/bio-granit linke ışınlanabilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder