7 Kasım 2018 Çarşamba

2018-2019 Sonbahar Kış Gelinlik Modası


2018-2019 her alanda sadeleşme yılı olacağa benziyor. Geçtiğimiz senelerde kabarık,abartılı taşların ve tüllerin kullanıldığı gelinlikler yerini sadeliğe bıraktı ve ortaya masallardan fırlama, rüya gibi gelinlikler çıktı.Gelin hep birlikte 2018-2019 sonbahar kış gelinlik modasına göz atalım.



Helenistik dönemden ilham alınarak tasarlanan gelinlikler zerafet göstergesi.Bu kış gelinlik tercihinizi yaparken kabartısı olmayan elbise formunda tasarlanan gelinlik ile romantik bir kış gelini olabilirsiniz


Sade gelinliğinizi upuzun duvak yardımı ile ön plana çıkarabilir, elinize alacağınız kuru çiçeklerden tasarlanmış çiçeğiniz ile fark yaratabilirsiniz.




Bu yıl kendini her alanda gösteren sadeleşme akımı gelinlikl detaylarına da damgasını vurdu.Abartılı taşlar ile tasarlanmış gelinliklerden bu kış uzak durmalısınız.Işıltıdan vazgeçemiyorsanız taşların  gelinliğiniz üzerinde daha sade ve seyrek şekilde kullanılmasına dikkat etmelisiniz.









6 yorum:

  1. Great post, dear, and your blog is stunning, too. My favorite braid's gown is the last one. <3

    I'm following you. :) This is my blog and the new blog post, you can check. Also, it would mean a lot to me - a little support by following me back! ;)

    New blog post: K R I N K A

    Instagram: xan_dr_a

    Kisses!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tabi blogunu ziyaret ediyorum hemen :)

      Sil
  2. Hiç bir zaman karabarık, prenses modelleri sevemedim. Benim tarzım böyle, elbise gibi olan ya da balık modelleri. Bunlar da çok güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kabarık gelinlik sevenlerdendim ama şimdiki aklım olsa kesinlikle bu tarz bir tercih yapardım çok zarifler.

      Sil
  3. Most beautiful wedding dresses!

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil