15 Ocak 2017 Pazar

Jojo Moyes - Senden Önce Ben


Birçok kişi okudu sanıyorum bu kitabı..Okuyamadıysa bile birçoğunuz filmini izlemişsinizdir.Ben bunu en geç yerine getirenlerdenim.Nasıl kaçırdım bu kitabı okumayı nasıl erteledim ? Tabi ki uçuk fiyatı yüzünden :I Neyse geçelim bu kısmı ...
Bu kitabı okumadan önce es kaza bir blogda denk geldim kitabın ikincisine :I O kişinin ismini hatırlamıyorum ama hala gıcık oluyorum kendisine.İkinci kitabı anlatırken direk birinci kitabın sonunu söyleyerek girmiş konuya.Kendini bilmez...Herkes mümkünse blogger olmasın.Oluyorsa da yazacağı şeylere dikkat etsin yoksa arkasından çok laf duyabilir! 
Kızgınlık kısmını da geçelim.Kitabın sonunu bilerek okumak beni çok heycanlandırmadı açıkcası.Ama buna rağmen öyle dokunaklı bir hikayeydi ki bayıldım...

Şimdi ikinci kitapta sıra... Ve tabi filmi izlemekte... 

Kitabın konusu hakkında hiç bir yorumda bulunmayacağım.Hiç bir spoiler vermeyeceğim ...Kitabı alın okuyun tek diyeceğim budur ! 




5 yorum:

  1. Okudum ben. Çook etkilenmiştim. Ağladım çok kez, kitabın sonunda ise kendimi sağanak yağmurda ıslanmış gibi hissettim.
    Kitap yorumları gerçekten o kadar da spoiler içermemeli. Hak veriyorum size. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. kitap o kadar sıcacık olunca filminin hayal kırıklığı yaratmasını bekliyor insan ister istemez.
    ama emily clarke o kadar tatlı o kadar içten oynamış ki tam tersi bir etki yaratıyor.
    film de kitap da başucumda..

    YanıtlaSil
  3. ben de merak ettim okumam lazım

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloğunuzu takibe aldım, Artık https://tugbagunse.blogspot.com.tr adresindeyim , bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Kitap yıllardır kitaplığımda okunmayo bekliyor ama ben ısrarla son alınanları okuyorum :( en son YouTube kanalim da biri mutlaka oku demişti şimdi de sende görüp tekrar aklıma düştü, sanırım yakında elimde görürsün ;) sana bir de firsatci yi söylemeye geldim. Buldun mu bilmiyorum ama kitapyurdunda şu an var görünüyor ;)

    YanıtlaSil