9 Ocak 2017 Pazartesi

İnstagram Alışverişim - Masal _ Kitchen


Dönem dönem ilgim belli alanlara yönelebiliyor.Bir dönem evimin dekorasyonuna kafayı taktıysam bir dönemde deli gibi kitaplara sarabiliyorum.Son zamanlarda da ilgi alanım tamamen evimin dekorasyonu oldu . Gözüme kestirdiğim belli başlı ürünleri hangi sayfada ya da hangi sitede daha uygun bulursam sepetime atmadan yapamıyorum.Birde benim gibi böyle alışverişe meraklı bir komşum var onunla sürekli iletişim halindeyiz nerede indirim varsa o bana ben ona haber verip duruyoruz.Ortak bir yerden alacağımız ürünler olursada birleşip öyle sipariş veriyoruz.Böylece kargoyu ortak ödeyip alışverişi daha uyguna getiriyoruz.
     Geçtiğimiz günlerde komşum ile  https://www.instagram.com/masal_kitchen/  'dan alışveriş yaptık.Ferforje ürünler oldukça uygun fiyata satılıyordu.Tepsi ve tuvalet kağıtlığına toplam 35 tl gibi bir ücret verdiğimi hatırlıyorum.Bu sitede tek problem kargo ücretinin oldukça yüksek olmasıydı.komşumla toplam 22 tl kargo ücreti ödedik.Kişi başına 11 tl kargo ücreti düştü.Tek başıma bu alışverişi yapacak olsaydım kesinlikle kargo ücreti beni çok sinir edebilirdi.Ama bu konuda satıcı bize gayet açık bilgi verdi.Bu yüzden güvenilir bir satıcı diyebiliriz.Sizde komşunuz ile birleşip bu şekilde alışveriş yapabilirsiniz.


3 yorum:

  1. gayet güzeller fiyatlarıda uygunmus ama kargo ücreti cok gerçekten agırlıgı çok tutuyor sanırım. iyi günlerde kullanmak nasip olsun

    YanıtlaSil
  2. Güzeller.. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller
    iyi günlerde kullanın

    wwwçlerzankaradan.com

    YanıtlaSil