20 Şubat 2016 Cumartesi

Bepanthol Lippencreme


Kış aylarında en büyük sorunum dudak çatlaklarım oldu sanırım.İzmir ve Fethiye'de yaşarken cildimde kuruma gibi sıkıntılarım hiç olmazdı.Sanırım bölgelerin nemlilik oranı biz  insanları fazlasıyla etkiliyor.İzmir ve Fethiye gibi nemli bir bölgeden sonra benim nem ihtiyacım gittikçe artmaya başladı sanırım.Çünkü ardından Denizli ve Adıyaman gibi nem konusunda sıkıntılı olan bölgeler de yaşamaya başladım.Buralarda yaşamadan önce nem ihtiyacımı gidermeye yönelik kremler kullandığımı hiç hatırlamıyorum.Şimdiyese neredeyse her bir yerime farklı farklı kremler sürüyorum.Çünkü cildim sürekli kurumakta.
Bu kuruma sıkıntısı dudaklarıma da yansımış durumda.Üstelik en sıkıntılı durum ise dudaklarımın kuruduktan sonra kabuk kabuk olup soyulmaya elverişli hale gelmesi.Eğer sizde bu tarz sıkıntılar yaşıyorsanız sizlere bepanthol lippencreme'i kesinlikle öneririm.Yumuşak bir yapısı var.Üstelik iyileştirici özelliğe sahip.İyileştirici özelliğe sahipten kastım bazı lipbalmları kullandığınızda geçici bir nemlilik sağlar.Lipbalmın etkisi geçtiğinde dudaklarınız tekrar eski halini alır.Yani sürekli lipbalm ile gezmek zorunda kalırsınız.Kullandıkça kullanırsınız.(Kozmetik ürün hilesi de sanıyorum bu oluyor) 
Bepanthol lippencreme'de böyle birşey söz konusu değil.Ben iki üç gün dudaklarım kurudukça kullandım bu ürünü ve dudaklarımı nemlendirdim.Sonrasında ise günlerce kullanmadığım oldu.

Kesin bir çözüm tabii ki de değil.Çünkü yaşadığınız yerin havası kuru bir havaysa bu tarz sorunlarınızın kesin çözümünün olması biraz imkansız.Uzun süre kalıcı bir etki istiyorsanız sizlere Bapanthol Lippencreme'i öneirim.Eğer yanlış düşünüyorsam lütfen bu konuda beni bilgilendirin.


5 yorum:

  1. İlk defa gördüm bu ürünü, markası da bepanthol olunca hiç düşünmeden almamız gerek diye düşünüyorum ☺ paylaşımın için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  2. Bana çok yağlı geldi çok sevemedim :(

    YanıtlaSil
  3. Dudak ürününü kullanmadım henüz çok yapış yapış bir his veriyor diye yazan olmuştu,aklımı karıştırmıştı..

    YanıtlaSil
  4. bepantholün dudak nemlendiricisi olduğunu bilmiyordum teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil