5 Ağustos 2014 Salı

Film Önerisi I Entel köy Efe köy'e karşı

     
               Bu film gerçekten bir başkaydı benim için.Çok geç hazırlanan bir post oldu ama bu film hakkında ki yorumumu yazmadan edemedim.Kesinlikle izlenmesi gereken bir film.Entel köy Efe köy'e karşı'yı izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız.





        Filmin tam olarak nerede çekildiğini çözebilmiş değilim. Muğla yöresinde evet ama tam olarak Köyceğiz de mi yoksa nerede bilemiyorum.Anlayacağınız bu konuda kafam karışık.Ben Muğla yöresini çok sevdiğim için belki de bu kadar izlemesi zevkli geldi.
       Eski Türk filmleri hariç tekrar tekrar izleyipte zevk alacağımız filmler pek sayılı oldu.Benim için bu film izlemekten sıkılmayacaklarım arasında.


Oyuncular
2011 yapımı
Şahin Irmak: Muhtar Ali
Ayşe Bosse: Katrin
Ayla Aslancan :Koca Ana
Emin Gürsoy :Aşırı Mustafa
Recep Yener: İmam

Entel Köy Efe Köy'e karşı filminin Yönetmeni
Yüksel Aksu


Filmde geçen Şahin Irmak ve Ayşe Bosse'nin seslendirdiği Köyceğiz Yolları türküsünü dinlemeden geçmeyin.




Entel Köy Efe Köy' karşı filminin konusuna gelince
Bir grup idealist doğa sever Ege'nin şirin bir köyünde komün bir köy inşa etmeye girişirler.İşte burda başlar hikaye.
Bölgeye kurulması planlanan Termik santral ise işleri karıştırı.Köy biraz paragözdür :))Çevreciler ile köylüler arasında münakaşalar başlar.Termik Santral iki köyün arasını açar ve asıl eğlenceli vakitler burada başlar.

 bana kalırsa fragmana bir göz atın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder