15 Haziran 2014 Pazar

Fırında Kaşarlı Mantar Tarifi



Nasılsınız şekerler? Ben bugün inanılmaz halsizim.yada miskinim de denilebilir.Temizlik dönemine girdiğim için sanırım psikolojim işten kaçmak için bahaneler uyduruyor :D Bu durumu aşmak lazım.Yoksa bir çöp eve sahip olmak istemiyorum.
Bugün sizlere fırında kaşarlı mantar tarifi vericem ve bu güzel yazının ardından bana temizlik yolları görünecek.

MALZEMELER:
İstenilen miktarda mantar
kekik
karabiber
nane
tuz
zeytinyağ
kaşar peyniri


Bu yemek için mantar boyları biraz büyük olursa daha iyi olur.Mantarların saplarını gövdelerinden ayıryoruz ve çanak şeklinde bir borcama diziyoruz.Ayrı kapta bir miktar zeytinyağı( siz isterseniz çiçek yağı filan da kullanabilirsiniz) içerisine bir çay kaşığı kadar kekik,yarım çay kaşığı kadar nane,yarım çay kaşığı karabiber,ve bir çay kaşığı kadar tuz atıyorum.Ve iyice harmanlayıp mantarlarımın üzerinde gezdiriyorum.Siz tabi mantar miktarına göre değiştirebilirsiniz bu verdiğim ölçüleri
Sonra bu şekilde fırına atıyorum .Yaklaşık 200 derece de 10 dk pişiriyorum.Bu sürede de mantar miktarı kadar kaşar peynirini dilimliyorum.10 dk olduktan sonra kaşar peynirlerimi mantarlarımın üzerlerine yerleştiriyorum.ve 5 dk daha peynirlerimin erimesi için fırına atıyorum ve enfes bir sonuç ortaya çıkıyor.Ara sıcak olarakservis edebilirsiniz.Yanında pilav ile harika olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder