5 Ekim 2018 Cuma

Loreal Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Loreal Micellar makyaj temizleme suyunu kardeşim sayesinde keşfettim. Sürekli makyaj yapan bayanları düşünerek tasarlanmış 400 ML şişesinde oldukça uzun süre giden bir ürün.Ben cilt tipime uyan normalden kuruya hassas ciltler için formüle edilen şişesini tercih ettim.
Loreal Micellar makyaj temizleme suyunu pamuğa çok az bir şekilde damlatmanız yeterli fakat şişenin tasarımından kaynaklı ağız kısmı bir tık geniş olduğu için ilk seferde biraz fazla su dökülebiliyor pamuğa .Bu aşamada dikkatli olmanızı öneririm.
İçerisinde saflaştırılmış su ve gliserin bulunduğu için yüz,göz ve dudak için kullanabilirsiniz.Göz çevresi için ayrı bir ürün almanıza gerek kalmaz.
İçerisinde paraben ,alkol ve parfüm bulunmadığı içinde gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
       Loreal Micellar makyaj temizleme suyu yorum yapacak olursak makyajınızı tek seferde kusursuz temizlemiyor.Defalarca silmeniz gerekiyor.Bu da aslında güzel bir özellik çünkü derinlemesine temizlediğinin en büyük göstergesi.Uzun süre makyaj temizlemeye zaman ayırmak istemiyorsanız bunu bir düşünmeniz gerekir.

2 yorum:

  1. Yüz ve göz makyajı temizleyicisi arayışı içindeydim iyi oldu yazına denk gelmem :)

    YanıtlaSil
  2. Bana uygun olmayan bir ürün. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil