5 Haziran 2018 Salı

Uygun Fiyatlı Elbise Alışverişi


Yaz yaklaşırken gardrobumu yenileme kararı aldım.Bu sezon göre elbiselere sarmış durumdayım.Neye bakarsam bakayım soluğu hep elbiselerde alıyorum.Özellikle Mango'nun elbiselerine bayılıyorum fakat komple gardrobumu yenilemeyi düşündüğüm için bir elbiseye 180 tl vermekte hiç bana çekici gelmiyor.Eminim bir çoğumuz için durum böyledir.Düşük bütçe ile gardrop nasıl yenilenir ? Tabiki aynı ürünlerin ikamesini bularak ...
Yukarıda ki fotoğrafta gördüğünüz elbise 80 tl ve Mango'da gözüme kestirdiğim elbiseye çok benziyor.Tabiki kalite farkı mutlaka vardır.Ama biz bayanlar için ne kadar çeşitli elbise o kadar iyi..Peki uygun fiyata nasıl elbise aldım kendime ?


Lizbon.com ile tabiki.Geçtiğimiz kış Lizbon'dan balıkçı yaka badi almıştım.Hem kalitesi hoşuma gitmişti hemde bedeninin üzerime olması.İlk alışverişim olumlu sonuçlanınca elbise alışverişimi de Lizbon'dan yapmaya karar verdim.Fiyatları instagram butiklerine göre oldukça uygun ve aynı zamanda iade konusunda da tereddütüm olmuyor.Çünkü instagramda bir çok butik iade yapmıyor değişim yapıyor.İade yapanlara da nedense ben güvenemiyorum.Bu yüzden bildik bir yerden alışveriş yapmak her zaman daha iyi.


Lizbon.com'da aynı zamanda kargo ücretsiz ve ilk alışverişinizde 100 tl ve üzeri 10 tl indirim sağlanıyor.Çok avantajlı değil mi ? Lizbon.com'dan ikinci alışverişimi tamamladım ve ürünler elime ulaşınca tekrar sizlerle yorumlarımı paylaşıyor olucam ..


9 yorum:

  1. Que maximo esses looks amei todos ótimas dicas, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil
  2. İnstagram butiklerinden hiç alışveriş yaptınız mı ben en çok ordan alanlar memnun mu onu merak ediyorum çünkü. Lizbon gayet iyi, ilgili bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bir kere Denizbutik ten sipariş vermiştim.Fakat gelen ürün kaliteli olmasına rağmen sitede göründüğü gibi değildi rengi.O yüzden geri gönderdim ama iade şeklinde değildi.Kapıda kargocu gelir gelmez baktım ve teslim almadım.Fakat bu biraz benim şansımaydı.Normalde böyle bir şeye izin verilmiyor.

      Sil
  3. Wow! Great wishlist! Beutiful dresses!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  4. Lizbon.com güzel bir site. Ben çok beğeniyorum. Birbirinden güzel elbise modelleri arasından hangi birini seçsem diye saatlerce düşünmüşlüğüm var. Herkese bir bakmasını tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel. Ben de karar veremedim hangisini daha çok beğeneceğime...

    YanıtlaSil
  6. Bu detaylı inceleme ve yazı için teşekkürler. Çok yardımcı oldu.

    YanıtlaSil