16 Mayıs 2018 Çarşamba

Burcu Esmersoy Evlendi


Mayıs ayı bitmeden evlenen ünlülerimizin arasına biri daha katıldı. 14 Mayıs'ta aile ve yakın çevresinin katıldığı sade bir tören ile iş adamı Berk Suyabatmaz'la evlendi Burcu Esmersoy.




Denizcilik Sektöründe bulunan iş adamı Berk Suyabatmaz ile evlenen Burcu Esmersoy'un mutluluğu gözlerinden okunuyor adeta.


Burcu Esmersoy'un sade ama bir o kadar şık , uçuş uçuş gelinliğine bayıldım ! Normalde düz , kabartısı olmayan gelinlikleri güzel bulmasamda Burcu Esmersoy'un tasarımcı Züleyha Kuru'nun ellerinden çıkma gelinliğine diyecek tek kelime bulamadım.


Burcu Esmersoy'un gelinliği ile uyumlu doğal makyajı ve dağınık topuzu tamamen büyüleyici.Keşke çekilen çoğu fotoğraf siyah beyaz olmasaydı demeden kendimi alamadım.



Son olarakta Burcu Esmersoy'un gelinliğinin arka detayı ile yazımızı sonlandıralım.Siz nasıl buldunuz Burcu Esmersoy'un gelinliğini ?


7 yorum:

  1. Standart gelinliklere alışkın olunca değişik geldi ama yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kızın tarzını seviyorum zaten.
    Gelinliği de dağınık saçlarını da çok hoş bence. Allah mutlu etsin diyelim o zaman

    YanıtlaSil
  3. Antik Dönem Roma kıyafetlerinden esinlenilmiş. Çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Great post, photos are amazing!
    Hope you'll leave a comment on my last post --> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    YanıtlaSil
  5. Demek ki para yiyen evleniyormuş

    YanıtlaSil