12 Eylül 2017 Salı

Yves Rocher'dan Güzel Bir Haberim Var


    Geçtiğimiz günlerde bir postumda bakımıma ne kadar önem vermeye başladığımdan bahsetmiştim.Kendime özen göstermem ile birlikte yeni bakım ürünleri arayışı içerisine girdim.

   Eşimin görevinden dolayı Adıyaman'da doğu görevindeyiz.15 tatil ve yazın sadece buradan ayrı kalıyoruz.Zamanımızın çoğunu burada geçiriyoruz ve bu yıl üçüncü yılımız.Bu uzun süre zarfında  ne yazık ki Adıyaman'da saçlarımı güvenerek teslim edebileceğim bir kuaför bulamadım.Buna saç kesimi de dahil ! Bu yüzden tatil zamanlarımıza kadar  saçlarımı iyi korumam ve bakımını iyi yapmam gerekiyor.Bu yüzden bakım konusunda önce saç bakımı ile ilgili ürünler almaya karar verdim ve bu ay bütçemi saç bakımına ayırdım.
    Saç bakımı ile ilgili ürünleri ararken karşıma Yves Rocher 'ın 5-24 Eylül arasında saç ürünlerindeki kampanya haberi denk geldi. Kampanyalar her zaman biz bayanları radarına alır :) Daha önce Yves Rocher ürünlerinden hiç kullanmamıştım.Fakat bloglardan takip ettiğim kadarıyla olumlu geri dönüşler aldığını biliyorum.Bu yüzden de kampanyalı ürünleri şöyle bir inceledim..Bu ürünler içerisinde en çok dikkatimi çeken Parlatıcı Saç Güzellik İksiri oldu.Bu parlatıcı etkisi olan ürün kullanım sonrasında saçlarımıza parlaklık vermeyi vaad ediyor.İçerisindeki Frambuaz sirkesi kirece karşı saçlarımızı koruyormuş ve saçımıza parlaklık veriyormuş. Frambuaz sirkesini daha önce hiç duymamıştım.Üstelik formülünde %98'den fazla doğal içeriğe sahipmiş.İçeriğinde de silikon ve paraben bulundurmuyormuş.


Ben önce parlatıcı saç güzellik iksirini şampuan sandım.İsminden dolayı tereddüte düştüm..Bu yüzden ürün açıklamalarını daha dikkatli okudum.Sitede ürünü uygulama kısmındaki açıklamaları okuduğumda saçımızı temizledikten sonra saçımıza uygulayıp bol su ile yıkandığını gördüm.Parlatıcı saç güzellik iksiri şu anda sitede %23 indirimde.Bu ürün ile birlikte bir çok saç bakım ürünleri Yves Rocher'da indirimde.
Yaşadığınız şehirde Yves Rocher bulunmuyorsa siteden de alışveriş yapabilirsiniz.Sitede kargo ücreti 7.50 tl ..95 Tl ve üzeri alışverişlerde ise kargo ücretsiz.
  Daha önce içinizde bu ürünü kullanan oldu mu ?Kullandıysanız yorumlarınızı alabilir miyim ? Ya da Yves Rocher 'nin bana önerebileceğiniz başka saç bakım ürünü var mıdır ?

10 yorum:

  1. Bana da alışverişimde hediye olarak verilmişti, henüz kullanmadım merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanınca yorumlarına bakalım o zaman canım nasıl sevecek misin.

      Sil
  2. hiç denemedim ama denersen yorumlarını merakla bekliyorum cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz deneyemedim fakat deneyince yorumlarımı yazıcam :)

      Sil
  3. i've never tried this product before... anyway,thank you so much for being my 1000th follower! wooohooo! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    YanıtlaSil
  4. yves roches es muy buena marca, y cuida a los animales y el ambiente

    YanıtlaSil
  5. Bakım yağını kullanmıştım ancak bu ürünü denemedim...

    YanıtlaSil