9 Aralık 2016 Cuma

Linens İndirim Alışverişim

Geçtiğimiz günlerde Linens online mağazada çok güzel bir indirime denk geldim.Bianca Luna serisinin bazı ürünleri yalnızca Pazartesiye özel indirimdeydi bende bu indirimi görür görmez üç parça bişi alıverdim.

But first coffee tam bana göre bir slogan ! Kahve bana çok dokunuyor.Her gün yalnızca 1 bardak tüketiyorum ama buna rağmen kalp çarpıntısı yapıyor.Ne yazıkki bu kahve sevdamdan da vazgeçemiyorum.Bana kalsa 1 bardakla yetinmicem ama ! Neyse Böyle güzel kapaklı bir kahve bardağı görünce kaptım hemen.Fiyatı:5.97 'ydi...

Gold çizgili bardakta şu ara gold takıntımdan kaynaklı dayanamayıp aldığım bir kupa bardağım daha ! Onu da 4,77 'ye aldım.


Birde ilk görselde görünen masamın üzerinde de kullanıp fotoğrafladım runner ! İşte o tam bir enayilik :) İndirim görünce atladım hemen ve 40 TL'ye aldım :I Şu anda sitede bu runner indirimde 22 TL :D 
Dalga geçer gibi :)
Neyse sitede ilk alışverişe %10 indirim vardı ve 50 tl üzeri alışverişlerde kargo ücreti yoktu.Şair burada kendini avutuyordu...

Neyse site ürünleri oldukça güzel bir şekilde muhafaza etmiş.Bu konuda da gönül rahatlığı ile alışverişinizi yapabilirsiniz.


Son olarak size şu bilgiyi vermek istiyorum.Kredi kartı kullanmıyorum.Bu yüzdende birçok sitede alışveriş yaşarken sorun yaşıyorum.English home hariç :D Linenste 'de bu sıkıntı vardı.Ben şu şekilde yaptım siparişimi sepete attım.Denizbank hesap bilgileri vardı sitede.Oraya eft yaptım.Hesabım Vakıfbank olduğu için...daha sonra dekontu mail attım siteye.Sitede böyle yazıyordu çünkü.Beklemeye başladım 2 gün baktım bir gelişme yok aradım hemen durumu anlattım ve siparişimi aradığım gün hemen kargoya verdiler.Size tavsiyem alışverişinizi bu şekilde yaparsanız siteye dekontu mail olarak atın ve aynı zamanda siteyi arayıp dekontu mail attığınızı mutlaka bildirin.Bundan sonraki linens alışverişlerimi bu şekilde gerçekleştiricem :)

3 yorum:

  1. Kupa bardağın fiyatı gerçekten çok iyimiş :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Altın yaldızlı ürünler kullanmaya bayılıyorum ben de. Güle güle kullan canım çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan çok güzeller kupalara ayrı bir bayıldım siteye bi bakayım indirim hala devam ediyormu :)

    YanıtlaSil