14 Aralık 2016 Çarşamba

Eski Çerçevenin Geri Dönüşümü


Uzun zaman oldu bloguma kendin yap projesi eklemeyeli.Artık bu tarz işlere zamanım çok olmasa da bulduğum ilk boşlukta beyaz renkte olan ikea çerçevemi golda boyayıverdim.
Salonumun dekorasyonunu tamamlamaya çalıştığımı son yazılarımdan biliyorsunuz.Elimdeki ürünleri atmak yerine salonuma uygun bir hale çevirmeye karar verdim ve ikea çerçevemi salonıumun renklerine çeviriverdim.
Gold akrilik su bazlı boya bu işte en iyi yardımcım oldu.Boyayı bir kaba boşalttım ve hiç su kullanmadan fırça yardımı ile çerçevemi boyadım.Boyarken tek dikkat ettiğim nokta fırçayı tek bir yönde kullanmaktı.Farklı yönlerde rastgele boyayı sürerseniz obje üzerinde fırça lekeleri oldukça belli olur.Bu da hoş bir görüntü elde etmenize engel olur.
Boyama işlemini yaklaşık 4 kat kadar yaptım.Her bir kat kurudukça diğer katın boyamasına geçtim ve sonuç ortada :)


4 yorum:

  1. Wayy renk cercevede harika durmus. 👍👍Cok basarili

    YanıtlaSil
  2. bayıldım! harika olmuş ellerine sağlık :) Siyah ve gold'un uyumuna ben de bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Dekorasyon yazıları keyifli. :))

    YanıtlaSil
  4. Eline emeğine sağlık harika görünüyor yetenekli insanlara bayılıyorum maaşallahın var .

    YanıtlaSil