7 Aralık 2016 Çarşamba

Evidea Alışverşim


Aksesuardan,renkten muzdarip salonumun dekorasyonuna artık bir el atma vakti gelmişti. Salonumu bir görseniz bomboş koltuk takımı ve yemek grubu var sadece... Üzerlerinde de birbirinden alakasız hiç bir bütünlüğü olmayan objeler ...
Salonumun görünümünü değiştirmek için epey düşündüm.Hangi renkler yakışır ve ben hangi renklerle bu salonu daha çok beğenirim ? 
Bakıra çalan bir turuncu,nefti yeşil renkleri de çok yakışırdı salonuma fakat ben tercihimi gold ve siyah objelerden yana kullandım.Uzun araştırmalar sonucu salonuma istediğim düzeni yavaş yavaş sağlar oldum.
Bu bütünlüğü sağlamak için aldığım parçalardan biri de üç ayaklı siyah lambaderdi.Alışveriş sitelerinde gezinirken http://www.evidea.com/'da ki lambader indirimi gözüme çarptı...Siyah üç ayaklı lambader kargo dahil yalnızca 50 tl olunca hopp kaptım hemen :)
Kargo geldiğinde güzelce kontrol ettim ve bir sıkıntı olmadığını anlayınca ürünümü teslim aldım.Akşamda eşim kurdu :) Ürün demonte geliyor çünkü.Son olarakta salonumda baş köşeye yerleşti :)

5 yorum:

  1. çok uygun fiyatı ve harika gözüküyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş durmuş kaç günde geldi acaba ben de mutfak ve banyo dolabı alacağım da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım Yalnış hatırlamıyorsam 8 günde geldi.Ürünlerin açıklamalarına bak mutlaka kargoya verilme süreleri yazıyor.

      Sil
  3. Ne güzel renkler altın gibi bir yılın olsun inşallah.

    YanıtlaSil