16 Kasım 2016 Çarşamba

English Home Alışverişim


English Home'da tüm ürünlerde %50 indirim vardı.Bende bu indirimden nasibimi aldım elbette.Şu instagramda bir tutku haline gelen fiyonk tabaktan almazsam olmazdı tabi :) 
Fiyatı:14,99
Çam ağacı şeklindeki pembe tabak o da 14,99


Birde bu seriye fiyonklu saklama kabı yakışırdı onu da kaptım hemen :) 
Fiyatı:12,49

Ufak bir English home alışverişim daha böyle sonuçlandı.Bu arada online alışveriş yapmak isterseniz size tavsiyem gün içinde sürekli siteyi takip edin.Zamansız bir şekilde yeni ürün yüklüyorlar ve o ürün almak istedikleriniz arasındaysa aynı zamanda herkes tarafından çok takip ediliyorsa yaklaşık 10 -15 dakika içinde tükenebiliyor.Bu ürünleri açıkcası çok takip ederek aldım:)

7 yorum:

  1. Fiyonk tabaklar bir süredir benim de dikkatimi çekiyor :) İlk fırsatta almayı düşünüyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. ben de ilk kez burada gördüm bu ürünleri :)

    YanıtlaSil
  3. Çook tatlılar :) güle güle kullan canım. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar :) kullanacakmısın peki yoksa dekoratif olarak mı duracaklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm saklama kabına küpelerimi koydum :D .tabakları da meyve filan yerken kullanıyorum :)

      Sil
  5. EH son zamanlarda favori mağazam oldu diyebilirim güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde kullan çok tatlışlar :)

    YanıtlaSil