23 Haziran 2016 Perşembe

Oyuncu Annenin Yeni Kitabı Çıktı


Şermin Çarkacı yani Oyuncu annenin yeni kitabı çıktı.Bir önceki kitabı ev yapımı sihirli değnek çıkalı daha ne kadar olmuştu ki Şermin Çarkacı hemen yeni kitabını çıkarttı.Ev yapımı sihirli değnek kitabı hakkındaki yorumlarımı buradaki yazımda sizlerle paylaşmıştım.Yeni kitap çıkarırsa yine dayanamaz alırım da demiştim :) Ve evet bu kitabı da mutlaka alıcam.Tatilimize kısa bir süre kaldığı ve elimde okumam gereken iki kitabım olduğu için bu sefer kitap alışverişimi denizliden yapıyor olucam :) Okur okumaz da mutlaka yorumumu sizlerle paylaşıyor olurum :)

Kitabın ptt kitap fiyatı 8,80
DR Fiyatı:8,40


2 yorum:

  1. Bende almak istiyorum bu kadının kitaplarını.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir kadın olduğunu söylemek isterim. Instagram dan takip ediyorum. Kitaplarını da yeni yeni almaya başlıyorum. Bu kitap da çok güzele benziyor

    YanıtlaSil