16 Haziran 2016 Perşembe

2016 Yaz Planlarım


Yaz tatili bizim için 1 Temmuz'dan itibaren başlıyor.Yaklaşık 2 ay boyunca evimden uzakta olmak benim için epey zor olsada Ege'yi çok özledim :) Tatil planlarıma gelecek olursak
Denizli,İzmir,Fethiye üçgeninde bir tatil planlıyorum.Bu yerlerin yanına bir iki alternatif kaçamaklarımızda eklenebilir.
1 Temmuz'un ilk haftası yolculuğumuz başlıyor.Kendi arabamızla Denizli'ye yolculuk edeceğimiz için epey bir yolumuz var 18 saat kadar :) Bu yolculuğu bir şehirde konaklayarak 2 güne yayabiliriz.Henüz kesin kararımızı vermiş değiliz.Fakat bizimle birlikte şehir şehir gezmek isterseniz sizleri snapchat hesabıma mutlaka beklerim.beyazbegonvil adı ile beni snapchatten takip edebilirsiniz.
Denizli'de bir süre kaldıktan sonra istikamet Fethiye ! Yaklaşık 10 gün kadar Fethiye'de ailemin yanında kalmayı planlıyorum.İşte tatilimin bu aşaması deniz ,kum,güneş kısmı :)
Ardından bi 10 günlükte İzmir tatilim olucak.Çocukluk arkadaşlarımın yanında 10 gün İzmir'in altını üstüne getiricez ve tabi bol bol hasret gidericez!


Bunca plandan bir fırsat bulabilirsek Metin'le de bir tatil planı yapabiliriz.Bu planlarımızın haricinde ekstra kaçamaklarımız olabilir.Artık yüreğimiz nereye götürürse :)
Soruyorum size ben heycanlanmayım da kim heycanlansın ! Hele ki özlem bu kadar artmışken :)
Bol bol gezi yazıları paylaşırım sizlerle takipte kalınız :)



12 yorum:

  1. Fethiye il mi olmuş ? Ben bu coğrafi şeylerden çok yoksunum :( Ve böyle siz bahsedince bile yazın o öldürücü sıcağı bile eğlenceli geldi bir anda :)) İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim yani ben duymadım il olma çabaları var ama sanırım henüz olmadi:) ben fethiyeye il muamelesi yapıyorum sanirim o yuzden öyle anlamış olabilirsin :)

      Sil
  2. şimdiden iyi tatiller ozaman ;)

    YanıtlaSil
  3. Siteniz gerçekten çok güzel başarılarınızın devamını dilerim. Bizde asansör ile ilgili bir site açıyoruz sizide bekleriz umarım begenirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. iyi tatiller şimdiden :-))

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller diliyorum o halde! :) Bende Fethiye il oldu zannettim bir an. :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir tatil planı olmuş, tadını çıkarabilirsiniz umarım. ^.^

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne güzel tadını çıkar canım benim inşallah görüşürüz Denizli'de

    YanıtlaSil
  8. Gayet güzel ve imrenilecek bir tatil planı. İyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  9. Şimdiden bol eğlenceli, iyi tatilleerr :)

    YanıtlaSil