21 Mayıs 2016 Cumartesi

Süpermen Türk Olsa Pelerinini Annesi Bağlardı _ Ahmet Şerif İzgören


Sizlerede olur mu bilmem belli dönem kitaplardan uzaklaşır insan eline alası gelmez.Belli bir dönemdeyse o kitaplara öyle bir gömülürki ne bulsa okur insan.Sonunda uzun zamandır beklediğim kitap okuma moduna geri döndüm.Sosyal medya hesaplarımı takip edenler bilirler nasıl bir yoğunlukta olduğumu ama tüm bunlara rağmen kitaplara ve bloga vakit ayırabilmek benim için harika bir terapi yöntemi!
Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı Burçak'ın bana önerdiği bir kitaptı.Vera kitap kafeye gittiğimizde görünce bu kitabı elime aldım cafede otururken biraz okuyayım diye ..Biz kafeden kalkana kadar kitabın 50.sayfasına gelmişim bile.
Aklıma yazdım ya bu kitabı hemen gittim pttkitaptan aldım.
Kitap oldukça akıcı..İnsan okudukça şimdiki hallerimizi sorguluyor.Okurken Vatana millete hayırlı olmak için ne yapıyorsun sorusunu kendinize sormadan edemiyorsunuz.
Kitap 172 sayfa.Çok kısa sürede okunacak türde...
Tavsiye ederim alıp okuyun..Ahmet Şerif İzgören'in anlatımı ile zamanın nasıl geçtiğini farketmeyeceksiniz.

2 yorum:

  1. Ahmet Şerif bey'i canlı canlı izleme fırsatı yakalamıştım :) çok güzel tespitleri vardı

    YanıtlaSil
  2. Hoş kitapmış :D Beğendim :)

    YanıtlaSil