13 Mayıs 2016 Cuma

İzledim I Peekay


Uzaydan gelen bir adam dünyaya ayak uydurmaya çalışırsa neler olur? Harika bir Hint filmi daha ! Tabii ki başrolde Aamir Khan!



Film ilk başlarında bu ikiliyle karşılaşıyorsunuz.Anushka Sharma ve Sushant Singh Raiput...
Harika aşk sahneleri ve Hinlilere özgü müzikler..Alıp götürüyor sizi.Sonrasında ise uzaylımız dahil oluyor hikayeye...Bu aşk sahnesi bölündüğü için pek bir üzülmüştüm :) Çünkü konu burdaaan çok farklı yerlere dallanıp budaklanıyor.Bu sahnelerden etkilenmemin bir nedeni de sanırım bu sahnelerde geçen müzikler :)



 PK ile Aamir Khan kimsenin sormaya cesaret edemediği hatta değinmeye çekindiği bir çok konuya yer veriyor filmde.Tabii uzaylımızın bakış açısıyla!


Bu tatlı,uçuk kaçık filmi izlerken gülmekten yerlere yattım diyebilirim :) Kabul ediyorum bazı sahneleri çok uzatmışlar..Ama yine de vaktinizi ayırıp kesinlikle izlemenizi tavsiye edebileceğim müthiş bir Aamir Khan filmi !

4 yorum:

  1. Çok sevdim izlediğimde bu filmi. Tavsiye de ediyorum herkese. Hint sineması gerçekten yükselen değer olmaya başladı.

    YanıtlaSil
  2. Yine mi o müthiş adam. İzlemek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  3. Neredeyse 3 saat sürüyor ama çoook güzel ben de yakın zamanda izledim bu filmi Gülşah'ım. İyi geldi :)

    YanıtlaSil
  4. bir arkadaşım çok övdü ama hint filmi ben pek sevmem diye izlemedim tabi ki izlesem mi acaba..:-)

    YanıtlaSil