21 Nisan 2016 Perşembe

Kitap Okuma Listem


Organize Sürprizler işime başladığımdan beri kendime ,çevreme,bloguma zaman ayıramamaya başladım.
Evlendiğimden itibarende nedense kitap okumalarım azaldı.Eskiden iki üç günde bir kitap bitiren ben şimdilerde haftalarca bir kitabı elimde süründürür oldum.Neden oluyor bu değişim bilmiyorum.Fakat artık eskisi gibi daha sık kitap okumak istiyorum.Bunun içinde bir adım atmaya ve kendime zaman ayırma konusunda günlük bir düzen sağlamaya karar verdim.
Öncelikle kitap okuma listesi yaptım.Dönem dönem de bu listemi yeniliyor olucam ve bu listemide sizlerle mutlaka paylaşıcam.
Öncelikle üç kitap seçtim kendime.Az mı ? Evet az ! Fakat çok fazla seçim yaparsam kendimi strese sokuyorum bu streste beni kitap okumaktan uzaklaştırıyor.Sözü uzatmadan listeme geçiyorum.




Listemde tercih ettiğim kitaplardan bir tanesi "KOR ADASI" oldu.Bir ok blogda olumlu yorumlarına rastladığım bu kitap bende uzun zamandır merak konusuydu ve alıp okumaya karar verdim.
Listemde ki diğer kitap "ŞEFTALİ KOKAN BİR YAZ" . Kitap hakkında ufak tefek tereddütlerim var fakat sevgili seyhan'ın (http://seyhandan.blogspot.com.tr/)kitaplar konusunda ki yorumlarına güvendiğim için bu kitabı da listeme ekledim.
    Listemin son sırasında Şermin Çarkacı 'nın "EV YAPIMI SİHİRLİ DEĞNEK" yerini aldı.Oyuncu anne olarak tanıdığımız Şermin Çarkacı'nın pozitif paylaşımlarının yer aldığını düşündüğüm bu kitabı da hayattaki motivasyonumu biraz daha arttıracağını düşündüğüm için alıcam ve okuyor olucam.


Bu kitapları alıp okuduktan sonra sizlerle mutlaka yorumlarımı paylaşıyor olucam.Son olarak bu kitapları aranızda okuyan var mı? Bu kitaplar hakkındaki yorumlarınızı duymak isterim.

(Fotoğraflar google görsellerden alıntıdır)

4 yorum:

  1. özellikle kapak tasarımı böyle güzel olan kiaplar bana çok çekici geliyor =) Güzel günlerde oku şimdiden.

    YanıtlaSil
  2. Tatlıım, kitap zevklerimiz birebir aynı :) Biraz önce kargom geldi ben de kor adasını aldım :) Aynı anda okuyacağız galiba:) Şeftali kokan yaz'ı ben de merak ediyorum onu da alabilirim :) İyi okumalarr.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle oku canim :) Benim de kitap okuma ve bitirme zamanlarim bazen cok aza iniyor ama maalesef, her zaman her seye yetisemeyebiliyoruz <3

    YanıtlaSil